خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش خبرنگاری ایسنا
شرایط استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی در طول تابستان چیست؟



مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: دانشجویانی که دارای واحدهای کارآموزی و کارورزی هستند و نیز دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی در صورتی‌که از دانشکده متبوع خود دارای گواهینامه باشند، می‌توانند از خوابگاه‌هایی که برای تابستان در نظر گرفته شده، استفاده کنند.

سعید قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر 3800 دانشجوی دانشگاه زنجان در خوابگاه‌‌های این دانشگاه ساکن هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان موظف هستند پس از اتمام امتحانات، خوابگاه خود را تحویل دهند، تصریح کرد: یکی از دلایل تحویل خوابگاه‌ها در ایام تابستان انجام بهسازی و رنگ‌آمیزی و بهبود فضای خوابگاهی برای ترم جدید است.

این مسئول با اشاره به اینکه تعداد محدودی از واحدهای خوابگاهی در ایام تابستان برای استفاده دانشجویان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: دانشجویانی که دارای واحدهای کارآموزی و کارورزی هستند و همچنین دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی در صورتی که از دانشکده متبوع خود دارای گواهی‌نامه باشند، می‌توانند از خوابگاه‌هایی که برای تابستان در نظر گرفته شده، استفاده کنند.

 مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بخش قابل توجهی از دانشجویان در واحدهای خوابگاهی دانشگاه اسکان دارند، تاکید کرد: طبق قوانین خوابگاه‌های دانشجویی، هر دانشجو باید برای امکان رزرو خوابگاه برای ترم بعد، تصفیه کند که این هزینه به حساب صندوق رفاه دانشجویی واریز می‌شود و دانشگاه به صورت مستقیم دخالتی در آن ندارد.

 قوامی در خصوص هزینه‌ای که در حال حاضر بابت خوابگاه‌ها‌ی دانشجویی در دانشگاه زنجان اخذ می‌شود، گفت: هزینه خوابگاه‌های دانشجویی به صورت ترمی محاسبه می‌شود که اتاق‌های 4 نفره 181 هزار تومان و هزینه اتاق‌های 5 نفره 158 هزار تومان است.

http://zanjan.isna.ir/

;
ارسال شده در مورخه: 6-4-1395