خانه  :: اساتید  :: اخبار

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر مدیران اجرائی و آموزشی
جلسه هم اندیشی و تبادل نظر مدیران اجرائی و آموزشی دانشگاه با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه برگزار شد



 

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر مدیران اجرائی و آموزشی دانشگاه در آستانه آغاز سال تحصیلی 96-95 با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه دکتر خلیل جمشیدی ضمن مهم دانستن امنیت حاکم بر کشور ایران در این فضای موجود افزود باید قدردان این مهم و کسانی که باعث این آرامش هستند باشیم.

رئیس دانشگاه از به سرانجام رسیدن برنامه راهبردی 10 ساله دانشگاه زنجان و تصویب آن در خرداد ماه توسط هیأت امناء خبر داد و گفت: از این پس تمامی فعالیت‌های دانشگاه منطبق با این برنامه اجرا خواهد شد که مشارکت بسیار بالای دانشگاهیان زنجان در تدوین آن نقش داشته است.

دکتر جمشیدی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از تشکیل ستاد این مهم در دانشگاه با نظارت معاونت برنامه‌ریزی گفت و ادامه داد، در دانشگاه با مصداق‌ها کار خواهد شد که نیاز جامعه باشد و اقتصاد مقاومتی را تولید مبتنی بر دانش بومی و دستاوردهای داخلی دانست که تکالیفی را برای وزارت علوم و دانشگاه تعیین نموده است.

ایشان حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم (دانشگاه کارآفرین) را یکی از لازمه های تربیت نیروی متخصص در جهت رفع نیازهای جامعه دانست و افزود پیشرفت درون‌زای علم و فن‌آوری، حرکت در مرزهای دانش و بحث‌های فناوری و همچنین ارتباط تنگاتنگ با صنعت با اهتمام نفر به نفر، گروه به گروه و دانشکده به دانشکده در رسیدن به این مهم تأثیر دارد.

دکتر خلیل جمشیدی با اشاره به فعالیت صورت گرفته درخصوص روابط بین‌الملل از کسب رتبه اول دانشگاه در این زمینه فرصت‌های مطالعاتی-مدیریت سبز و رتبه‌ 69 دانشگاه در بین 407 دانشگاه شرکت کننده در نشست توسعه شاخص‌های پایدار را برای بدست آوردن این عنوان مؤثر دانست.

ایشان در پایان حرکت دانشگاه به سوی موفقیت‌های روزافزون را لازم دانست و از سوق دادن پایان‌نامه‌ها به سمت حل مشکلات کشور و استان و تلاش همچون کسانی که امنیت را به کشور هدیه داده‌اند برای نیل به این تعالی به عنوان فاکتورهای مهم یاد نمود.

در ادامه اعضای هیأت رئیسه نیز موارد مربوط به حوزه خود را طرح نمودند که تبادل نظر بین مدیران اجرایی و آموزشی در راستای رفع مشکلات و تعالی پویایی دانشگاه از ویژگی‌های بعدی این جلسه بود.

 

;
ارسال شده در مورخه: 9-6-1395

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

دیدار و گفتگو با فرمانده سپاه استان زنجان

حضور هیات رئیسه دانشگاه زنجان در سپاه پاسداران انصارالمهدی استان زنجان (27-01-1403)

   

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

درگذشت استاد مهدی پناهی

تسلیت درگذشت استاد فقید مهدی پناهی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان (23-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان