خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش خبرگزاری فارس
رتبه ششم المپیاد ورزشی دانشجویان کشور به دانشگاه زنجان رسید



 

آقاعلی قاسم‌نیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: واحد تربیت بدنی دانشگاه زنجان طی چند وقت اخیر عناوین خوبی را مسابقات و المپیادهای کشوری کسب کرده است.

وی با اشاره به این عناوین، گفت: در سیزدهمین المپیاد ورزشی کشور که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شده است، دانشگاه زنجان با عملکرد بسیار خوب خود، ارتقای 20 رتبه‌ای داشته است.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه زنجان در این رابطه تصریح کرد: در همین راستا در بخش پسران در بین 121 تیم حاضر در این المپیاد، موفق به کسب رتبه ششم شدیم که در نوع خود نتیجه بسیار قابل توجهی است.

قاسم‌نیان در رابطه با نتایج کسب شده در بخش دختران نیز اظهار کرد: در این بخش نیز از بین 101 تیم حاضر، دانشگاه زنجان موفق شد تا رتبه سی و پنجم را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه این کسب رتبه‌ها در بخش تربیت بدنی بی سابقه بوده است، افزود: اگر در بخش پسران با مصدومیت دو نفر از ورزشکاران روبرو نشده بودیم، امکان کسب رتبه چهارم برای دانشگاه زنجان فراهم بود.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه زنجان ابراز کرد: در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های بزرگی چون دانشگاه اصفهان رتبه‌های بالای 30 را کسب کردند، اما اختلاف دانشگاه زنجان با تیم‌های بلاتر از خود بسیار ناچیز بوده است.

قاسم‌نیان با تاکید بر اینکه این مهم حاصل تلاش‌های کارشناسان و مربیان و واحدهای شهرستانی است، اضافه کرد: این مهم جز با حمایت‌های مدیریت و معاونین دانشگاه زنجان به دست نمی‌آمد.

وی از برنامه‌ریزی برای حضور پرقدرت در المپیادهای بعدی ورزشی دانشجویان خبر داد و گفت: المپیادهای دانشجویی هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و در دوره بعد برای نخستین‌بار مسابقات به صورت منطقه‌ای برگزار و بعد از کسب سهمیه، دانشجویان به المپیاد اعزام خواهند شد.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه زنجان در پایان سخنان خود با بیان اینکه برای نخستین‌بار در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب شد، تبیین کرد: در این دوره از المپیاد تیم‌های ورزشی دانشگاه زنجان به تنهایی به اندازه استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی مدال کسب شده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php

همین خبر در ایسنا

 

 

;
ارسال شده در مورخه: 15-6-1395