خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش خبرگزاری ایسنا
معاون دانشگاه زنجان خبر داد: افتتاح دانشکده هنر و معماری زنجان تا پایان ‌امسال



معاون دانشگاه زنجان خبر داد:

افتتاح دانشکده هنر و معماری زنجان تا پایان ‌امسال

معاون دانشگاه زنجان با اشاره به روند اجرایی پروژه‌های عمرانی این دانشگاه گفت: دانشکده هنر و معماری تا پایان امسال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهرام‌ ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه روند پروژه‌های عمرانی مانند احداث دانشکده‌ها و تکمیل پروژه مربوط به بخش فاضلاب و سایر طرح‌ها را در دستور کار این دانشگاه قرار دارد، اظهار کرد: دانشکده هنر و معماری با زیربنای 4500 مترمربع در حال احداث است و این دانشکده تا پایان امسال به افتتاح خواهد رسید.

معاون اداری و مالی دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: متاسفانه روند احداث دانشکده هنر و معماری به دلیل مشکلات مالی با مشکل روبه‌رو شده و امید است با کمک از محل درآمدهای دانشگاه، پروژه پیش برده شود.

وی با اشاره به اینکه منابع مالی مورد نیاز این پروژه قرار بود از محل اعتبارات عمرانی وزارت علوم ‌تأمین شود، اظهار کرد: سال 94 نیمی از اعتبارات به این بخش تخصیص پیدا کرده بود و متاسفانه پارسال هیچ اعتباری متوجه این بخش نشد.

ملکی با اشاره به اینکه مبلغ مورد نیاز برای تکمیل این‌ دانشکده 60 میلیارد ریال است، گفت: احداث ساختمان دوم دانشکده کشاورزی از دیگر پروژه‌های در دست احداث است که در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون اداری و مالی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه فاز نخست پروژه احداث ساختمان کشاورزی 600 مترمربع است، افزود: اعتبارات احداث این پروژه از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان تامین‌ می‌شود و 2800 مترمربع زیربنای کل مجموعه است و برای تکمیل آن‌ نیاز به 30 میلیارد ریال است و این‌ مجموعه تا مهرماه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

http://www.isna.ir/news

;
ارسال شده در مورخه: 26-1-1396