خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش خبرگزاری ایرنا
رئیس دانشگاه زنجان: وعده های توخالی، مشکلات کشور را حل نخواهد کرد



رئیس دانشگاه زنجان: وعده های توخالی، مشکلات کشور را حل نخواهد کرد

زنجان - ایرنا - رئیس دانشگاه زنجان گفت: زمان عوام فریبی مردم با وعده های توخالی گذشته است و مردم می دانند این وعده ها مشکلات کشور را نخواهد کرد.

خلیل جمشیدی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا، افزود: رئیس جمهوری آینده باید در سطحی فکر کند که بتواند تقوا و اخلاق اسلامی را به بدنه دولت تزریق کند.
وی اظهار کرد: مشکل اساسی درکشور سقوط چشمگیر رعایت تقوا و اخلاق است، به همین دلیل رئیس جمهوری اابتدا باید خود رعایت کننده تقوای الهی و متوجه جایگاهی که قرار گرفته باشد و حریم ها را رعایت کند.
جمشیدی، با تبیین تاثیر انتخاب رئیس جمهوری در آینده کشور، گفت: اگر شخصی که بعضی از ظرفیت های لازم برای این سمت را ندارد، انتخاب شد، باید بلافاصله خود را با ظرفیت های مورد نیاز این جایگاه تطبیق دهد نه اینکه آن جایگاه را با ظرفیت های خود مطابق کند.
وی با بیان اینکه نقش مردم در مدیریت کشور به طور مستقیم و تاثیرگذار است، تصریح کرد: آنچه که استکبار دنبال می کند شکست نظام جمهوری اسلامی است و این موضوع زمانی رخ می دهد که مردم به عنوان رکن اساسی در مدیریت کشور حضور نداشته باشند.
رئیس دانشگاه زنجان کرد: باید برای داشتن جامعه ای پیشرفته و ارتباطات مناسب با سایر کشورها، مردم انتخاب اصلحی را در کارنامه سیاسی خود ثبت کنند.
جمشیدی با تشریح برخی مطالبات مهم جامعه دانشگاهی از دولت آینده، گفت: نخبگان جامعه که بخش عظیمی از آنها در دانشگاه ها حضور دارند، از دولت آینده می خواهند تا متناسب با تحولات داخلی و خارجی بهترین تصمیم ها برای ارتقای کشور گرفته شود.
وی اظهار کرد: بخشی از توسعه همه جانبه درون زا، تعامل با سایر کشورهای دنیا است و بدون این تعامل توسعه امکان پذیر نخواهد بود.

http://www.irna.ir/

;
ارسال شده در مورخه: 9-2-1396