خانه  :: اساتید  :: اخبار

با صدور حکمی از سوی وزیر کشور؛
«دکتر مهرداد سلطانی عضو هیات علمی دانشگاه زنجان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان شد



 طی حکمی از سوی وزیر کشور، با پیشنهاد استاندار زنجان، دکتر مهرداد سلطانی به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، با صدور حکمی، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به پیشنهاد استاندار زنجان و تایید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت كشور، مهرداد سلطانی را به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان برگزید.

در این حکم آمده است؛

  به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار زنجان و تایید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان منصوب می‌نمایم.

  ایجاد هماهنگی در زمینه‌های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح‌های توسعه و عمران شهری و روستایی، تشخیص نیازمندی‌های عمرانی و تعیین اولویت‌ها، نظارت بر اجرای طرح‌های عمرانی دستگاه‌های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران دستگاه‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشبرد پروژه‌های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه‌ها به معاونت مزبور از اهم وظایفی است که انتظار دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید با بهره‌گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام نمایید.

  توفیق روزافزون‌تان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

  گفتنی است، دکتر مهرداد سلطانی استادیار گروه آموزشی معماری دانشگاه زنجان دوره ی کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه تهران، رشته معماری طی سال های 81-1373 و 91-1385 به پایان رسانده است. و پیش از این مدیر گروه معماری دانشگاه زنجان از سال 1391 تا 1393 بوده و طی سال های 1393 تا 1396 معاون شهرسازی و معماری شهرداری زنجان بوده اند.

 

 

http://docs.znu.ac.ir/web/prmovie/1394/pr_telegrm1.jpg

 

 

;
ارسال شده در مورخه: 24-10-1396

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

درگذشت استاد مهدی پناهی

تسلیت درگذشت استاد فقید مهدی پناهی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان (23-12-1402)

   

غرس نهال به مناسبت روز درختکاری

کاشت3000 نهال به مناسبت روز درختکاری با حضور ریاست دانشگاه (22-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان