خانه  :: اساتید  :: اخبار

آغاز بکار رسمی جشنواره سراسری قرآن و عترت
دانشگاه زنجان میزبان سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور



 

"سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‏های کشور" نیمه دوم شهریورماه امسال به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار می شود.

 

در راستای فراهم نمودن تمهیدات برگزاری این جشنواره قرآنی در دانشگاه زنجان، دکتر رشید جعفرپور مدیرکل پشتیبانی از فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه هیأتی متشکل از کارشناسان وزارتی با حضور در دانشگاه زنجان از محل دبیرخانه این جشنواره، سالن‏ها، محل‏های اسکان و مقدمات پیش بینی شده بازدید نموده و از نزدیک در جریان روند فراهم‏سازی تمهیدات برگزاری این جشنواره قرآنی در دانشگاه زنجان قرار گرفتند.

در ابتدای سفر یکروزه مدیرکل پشتیبانی از فعالیت های قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استان زنجان، وی با دکتر سید محسن نجفیان رئیس دانشگاه زنجان و دکتر بهرام بهرامی معاون فرهنگی دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، مدیرکل پشتیبانی از فعالیت های قرآنی وزارت علوم، برگزاری مسابقات قرآنی را موجب نزول خیرات و برکات فراوان برای استان و به ویژه مراکز علمی و دانشگاهی دانست و اظهار کرد: با طنین انداز شدن نوای دلنشین قرآن در فضاهای علمی و آموزشی و بخصوص در میان نسل جوان، شاهد تاثیرات این فضای معنوی در روحیه و ارتقاء سطح دانش و مهارت جوانان و دانشجویان در کشور هستیم.

همچنین در پایان این دیدار احکام انتصاب دکتر سید محسن نجفیان بعنوان "رئیس شورای سیاست‌گذاری سی و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور" و دکتر بهرام بهرامی بعنوان دبیر این شورا اعطا شد.

گفتنی است سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور از 16 لغایت 19 شهریور ماه با حضور بیش از 500 دانشجو از سراسر کشور در بخش های مختلف آوایی، معارفی و هنری در دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

 

 

عکس های دیدار را در آلبوم تصاویر دانشگاه مشاهده نمایید.

 

;
ارسال شده در مورخه: 20-04-1397

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

حضور دانشگاه زنجان در نشست همکاری علمی دانشگاههای ایران با حوزه بریکس

با حضور دانشگاه زنجان، اولین نشست همکاری علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس برگزار شد. (04-02-1403)

   

دیدار و گفتگو با فرمانده سپاه استان زنجان

حضور هیات رئیسه دانشگاه زنجان در سپاه پاسداران انصارالمهدی استان زنجان (27-01-1403)

   

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان