قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 98-97
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 98-97
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 1397
ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز پنج شنبه 15-6-97 تا دوشنبه 19-6-97 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی می گردد.از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع و از روز شنبه مورخ 24-06-1397 بر اساس برنامه ارائه شده در کلاسها حضور به هم رسانید.
لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.
( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)
- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir
- نام عبور : شماره داوطلبي + U971
- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شمارهشناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)
بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.
پس از ورود به سيستم فرمهاي مربوطه بايد با دقت كامل، تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز بارگذاری (Upload) گردد.
مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:
1- فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)
2- فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه
3- فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه
4- فايل اسكن شده از كارت ملي
5- فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي یا
1-1-پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی ( لیسانس ) با محتوای فرم شماره 2 را بارگذاری نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید می باشد.
6- مشاهده فرم های تعهد مختص هر دانشجو (مشاهده فرم تعهد و تایید آن توسط دانشجو)
توضيح : (حداكثر ظرفيت فايلهاي اسكن شده ميبايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)
مراحل انجام ثبتنام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :
1- تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)
2- تكميل فرمهاي مربوطه و تأييد آنها با زدن دكمه "اعمال تغييرات"
3- بارگذاری Upload فايلهاي اسكن شده
4- ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو
5- واريز مبلغ ده میلیون ريال معادل یک میلیون تومان به صورت عليالحساب براي دانشجويان نوبت دوم به صورت online از طریق سامانه آموزشی
6- انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام می باشد)
7- مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو
*شماره های تماس جهت پاسخگوئی به شرح ذیل می باشد. لطفا جهت راهنمایی فقط از شماره های اعلام شده در ساعات اداری از 8 تا 15.30 استفاده گردد.
ردیف |
نام همکار |
شماره تماس |
|
دانشکده علوم |
|||
1 |
سرکار خانم بهرام لوئیان |
|
33054092-024 |
2 |
سرکار خانم پرویزی |
|
33052536-024 |
3 |
سرکار خانم غیورنمین |
|
33052536-024 |
4 |
سرکار خانم موسوی |
|
33054077-024 |
دانشکده علوم انسانی |
|||
5 |
سرکار خانم باقری |
گروه روانشناسی |
33054181-024 |
6 |
سرکار خانم حق گوئی |
گروه زبان خارجه و جغرافیا |
33054104-0241 |
7 |
سرکار خانم بیات |
گروه مدیریت |
33054195-024 |
8 |
سرکارخانم عبدی |
گروه فلسفه و تاریخ |
33054099-024 |
9 |
سرکار خانم جعفری |
گروه علوم ورزشی |
33054105-024 |
10 |
جناب آقای صدیقیان |
گروه زبان و ادبیات فارسی |
33054106-024 |
دانشکده کشاورزی |
|||
11 |
سرکار خانم خالقی |
|
33054533-024 |
دانشکده مهندسی |
|||
12 |
جناب آقای بیات |
|
33052511-024 |
لازم به توضیح است کارشناسان فقط در روزهای شنبه 17-06-1397 و یکشنبه 18-6-1397 و دوشنبه 19-6-1397 آماده پاسخگوئی می باشند.
مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت و مشاوره)
1- جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.
2- آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایتhttp://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند.برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه رزرو و فایل راهنمای برنامه اینجا را کلیک کنید
3- برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایتfood.znu.ac.ir مراجعه فرمائید جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا را کلیک کنید
4- جهت تکمیل کارنامه سلامت جسمhttps://portal.saorg.ir/physicalhealth و استفاده از امکانات مرکز بهداشت و درمان دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.
5- جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان به لینک http://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در لینک و تکمیل فرم مربوطه از خروجی اطلاعات سلامت روان خود پرینت گرفته و تا اواسط آبان ماه برگه خروجی چاپ شده خود را به مرکز بهداشت روان و مشاوره دانشجویی دانشگاه ارائه نمایید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا را کلیک کنید
قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402
پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد
کارگاه آموزشی تلقیح مصنوعی به روش لاپاراسکوپی در گوسفند و بز
معاونت آموزشی