خانه  :: اساتید  :: اخبار

انتصابات صورت گرفته
طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انجام شد



 

مراسم تودیع و معارفه معاونت آموزشی دانشگاه و دبیر هیأت جذب هیأت علمی برگزار شد

دهم مهرماه، طی جلسه ای با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، رؤسای دانشکده ها و همکاران آموزشی، مراسم تودیع و معارفه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه زنجان و همچنین دبیر هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی  دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات دکتر محمدرضا عظیمی در سمت معاونت آموزشی و  دکتر حسین عساکره در سمت دبیر هیأت جذب هیأت علمی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

همچنین دکتر حبیب اله زلفخانی به عنوان معاونت جدید آموزش دانشگاه و دکتر عظیمی به عنوان دبیر هیأت جذب اعضای هیأت علمی معرفی شدند.

دکتر زلفخانی، استادیار گروه برق که دوره های کارشناسی و ارشد خود را در دانشگاه تهران در رشته برق- مخابرات گذرانده و در همین رشته از دانشگاه علم و صنعت در مقطع دکتری فارغ ­التحصیل شده است. ایشان از سال 1370 به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه زنجان مشغول به کار شدند و تاکنون مسئولیت هایی همچون مدیریت گروه برق دانشگاه در چند مرحله ریاست دانشکده فنی و مهندسی 2 مورد و رییس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه را عهده دار بودند.

دکتر سید محسن نجفیان، ریاست دانشگاه زنجان در این مراسم عنوان کرد که جلسات تودیع و معارفه همیشه در همه دستگاه ها و ادارات وجود دارد و این مسئولیت ها باید همیشه در گردش و در جریان باشد تا افراد جدید بتوانند ایده های جدید خودشان را مطرح و عملیاتی کنند.

وی با اشاره به اینکه معاونت آموزشی مانند قلب دانشگاه است، افزود: کسی که این مسئولیت را عهده دار می شود باید واجد شرایط لازم باشد و دکتر عظیمی به عنوان یکی از مدیران نادر دانشگاه است که رده های مختلف مدیریت را تجربه کرده و توانایی لازم برای این مسئولیت را داشتند و زحمات و خدمات ایشان جای تشکر و قدر دانی دارد.

 رئیس دانشگاه زنجان همچنین با اشاره به مسئولیت هایی که دکتر زلفخانی در دانشگاه داشته اند و توانمندی های ایشان، تصریح کرد: ایشان به عنوان یکی از همکاران بسیار تلاشگر و دلسوز، یکی از بهترین گزینه ها برای معاونت آموزشی دانشگاه هستند و امیدواریم که در مسئولیت نیز موفق باشند.

دکتر نجفیان همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه هیأت اجرایی جذب هیأت علمی و مسئولیت های سنگین آن، با تقدیر از دکتر عساکره که منشاء خدمات ارزنده ای برای دانشگاه شدند،  دکتر عظیمی را به عنوان دبیر جدید هیأت جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه معرفی کردند.

حجت­ الاسلام والمسلمین علی قره داغی، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، نیز عنوان کرد: وقتی شنیدیم که دکتر عظیمی به خواسته خودشان قرار است که مسئولیت شان را واگذار کنند ناراحت شدیم ولی وقتی شنیدیم ک در پست دیگری همچنان در کنار ما حضور خواهند داشت، بسیار خوشحال شدیم؛ چراکه ایشان یکی از مدیران لایق و بسیار خوب دانشگاه هستند. همچنین دکتر عساکره از مدیران شایسته و با اخلاق هستند که حق زحمات ایشان جای تقدیر دارد و امیدوارم که در هر کسوتی که خدمت می کنند موفق باشند. همچنین عرض تبریک دارم به دکتر زلفخانی برای مسئولیت جدیدشان و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

دکتر محمدرضا عظیمی، نیز در این مراسم ضمن تشکر از همکاران خود در حوزه معاونت آموزشی و کمک های آنها، گزارشی از دوره فعالیت خود در این حوزه ارائه و گفت: همه تلاشمان را کردیم تا به کارهای معاونت آموزشی سر و سامان دهیم و نظم و انظباطی که شایسته این حوزه است را برقرار کنیم و ضمن تبریک به  دکتر زلفخانی برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین عنوان کرد: حوزه معاونت آموزشی نیازمند یک سری بازنگری ها و مساعدت ها است که امیدواریم توجه لازم به این موارد صورت گیرد.

دکتر عساکره، دبیر سابق هیات جذب اعضای هیات علمی دانشگاه، نیز ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های خود گفت: هیأت جذب اعضای هیأت علمی دو بازو دارد: یکی در خود دانشگاه و دومین بازوی آن، بازویی که به خود وزارتخانه وصل می شود و ما مانند پلی هستیم بین اعلام نیازهای دانشگاه و تأمین این نیازها توسط وزارتخانه.

وی افزود در این مدت سعی ما در عدالت محوری، رعایت حقوق افراد و توجه به شایستگی های افراد بوده است.

دکتر زلفخانی، معاونت جدید آموزشی دانشگاه نیز با تشکر و تقدیر از اقدامات و اصلاحات دکتر عظیمی و همکارانشان در این معاونت به تبیین برنامه های خود در این معاونت اشاره کرد و گفت: از نظر بنده معیار اصلی برای ارزیابی دانشگاه چیزی نیست غیر از خروجی های دانشگاه و آن هم دانشجویان دانشگاه هستند که در واقع سفیران واقعی دانشگاه می باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: هماهنگی در حوزه آموزشی خیلی مهم است و ضمن اینکه باید نظرات، پیشنهادات و انتقادات همه همکاران را شنید اما در نهایت تصمیمی که از سوی دانشگاه اتخاذ می شود باید مورد پذیرش و احترام همه باشد، هرچند که با نظرات شخصی ما هم­خوانی نداشته باشد.

دکتر زلفخانی ادامه داد: باید به خواسته های منطقی دانشجویان توجه کنیم و تا جایی که امکان دارد آن را اجرایی کنیم و طوری رفتار نکنیم که دانشجویان احساس کنند که ما با اجرای قوانین و مقرات در صدد ایجاد مشکل برای آنها هستیم.

وی افزود که معاونت آموزشی وابسته به فرد نیست و باید همه ما به صورت یک مجموعه فعال و تاثیرگذار با هم همکاری داشته باشیم.

پیش از این نیز طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه دکتر علی امیری عضو هیأت علمی کامپیوتر به عنوان مدیر امور دانشجویی دانشگاه، دکتر وهب جعفریان عضو هیأت علمی گروه زیست شناسی به عنوان مدیرگروه پژوهشی بیوتکنولوژی پژوهشکده دانشگاه و دکتر بهنام رستمی عضو هیأت علمی دانشگاه به عنوان مدیر گروه علوم دامی منصوب شدند و از سید سعید قوامی، دکتر علی عمارلو و دکتر حمیدرضا میرزایی الموتی  در سمت های فوق تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 سوابق علمی و پژوهشی ایشان به شرح زیر است:

دکتر حبیب اله زلفخانی استادیار گروه برق، دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه تهران، رشته مهندسی برق-مخابرات طی سال های 67-1362 گذرانده و در همین رشته از دانشگاه علم و صنعت در مقطع دکتری فارغ التحصیل شده است.

سوابق علمی ایشان به شرح زیر است:

تعداد کل مقالات: 11 عنوان

مقالات مجلات: 2 عنوان

مقالات همایش ها: 9 عنوان

طرح های پژوهشی: 2 مورد

پایان نامه های راهنمایی شده: 4 مورد

 

دکتر محمدرضا عظیمی استادیار گروه آموزشی زراعت و اصلاح نباتات، دوره‏ کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه گیلان، رشته اصلاح نباتات درسال 77-1374 گذرانده است. دوره دکتری وی در دانشگاه تهران، رشته ژنتیک مولکولی و مهندسی ژنتیک در سال 86 بوده است.

سوابق علمی ایشان به شرح زیر است:

تعداد کل مقالات: 72 عنوان

مقالات مجلات: 36 عنوان

مقالات همایش ها: 36 عنوان

طرح های پژوهشی: 4 مورد

پایان نامه های راهنمایی شده: 50 مورد

 

دکتر علی امیری استادیار گروه آموزشی کامپیوتر، دوره‏ های کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه علم و صنعت، در رشته کامپیوتر- گرایش هوش مصنوعی و رباتیک درسال های 85-1383 و 89-1385 گذرانده است.

سوابق علمی ایشان به شرح زیر است:

تعداد کل مقالات: 39 عنوان

مقالات مجلات: 22 عنوان

مقالات همایش ها: 17 عنوان

پایان نامه های راهنمایی شده: 26 مورد

 

دکتر وهب جعفریان دانشیار گروه زیست شناسی، دوره کارشناسی خود را در دانشگاه گیلان رشته زیست شناسی طی سال های 79-1375 گذرانده است. دوره های کارشناسی ارشد و دکتری وی نیز در دانشگاه گیلان رشته زیست شناسی-بیوشیمی بوده و به ترتیب در سال های 82-1380 و 90-1385 انجام شده است.

سوابق علمی ایشان به شرح زیر است:

تعداد کل مقالات: 65عنوان

مقالات مجلات: 24عنوان

مقالات همایش ها: 41عنوان

طرح های پژوهشی: 3مورد

پایان نامه های راهنمایی شده: 34مورد

 

دکتر بهنام رستمی استادیار گروه آموزشی علوم دامی، دوره‏ دکتری خود را در دانشگاه تهران، رشته مامایی و تولید مثل دام درسال های 90-1385 گذرانده است.

سوابق علمی ایشان به شرح زیر است:

تعداد کل مقالات: 34 عنوان

مقالات مجلات: 11 عنوان

مقالات همایش ها: 23 عنوان

طرح های پژوهشی: 1 مورد

پایان نامه های راهنمایی شده: 25 مورد

 

عکس های مراسم تودیع و معارفه را در آلبوم تصاویر دانشگاه مشاهده نمایید.

 

 

 

;
ارسال شده در مورخه: 11-07-1397

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

دیدار و گفتگو با فرمانده سپاه استان زنجان

حضور هیات رئیسه دانشگاه زنجان در سپاه پاسداران انصارالمهدی استان زنجان (27-01-1403)

   

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

درگذشت استاد مهدی پناهی

تسلیت درگذشت استاد فقید مهدی پناهی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان (23-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان