خانه  :: اساتید  :: اخبار

تودیع و معارفه ریاست دانشکده مهندسی و انتصابات
برگزاری مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشکده مهندسی و انتصابات صورت گرفته در روزهای اخیر



مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشکده مهندسی برگرار گردید. در ابتدای جلسه که سالن کاوه دانشکده مهندسی میزبان آن بود، دکتر مجید مقدادی رئیس پیشین دانشکده مهندسی ضمن تشکر از رؤسای قبلی دانشکده و همکارانی که در راستای اعتلای اهداف و پیشرفت دانشکده و دانشگاه متحمل زحمت شده اند، گزارشی از مدت 2 ساله تصدی این مسئولیت ارائه نمود.

سپس دکتر سید محسن نجفیان ریاست دانشگاه با طبیعی دانستن این رفت و آمدهای اشخاص در پست ها از کلیه همکارانی که دکتر مقدادی را همراهی و یاری کرده بودند تشکر نمود و به دکتر کاظم مظلومی رئیس جدید دانشکده که خودشان را در معرض آزمون قرار داده‌اند تبریک گفت.

رییس دانشگاه عینیت دادن مشارکت اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی در انتخاب مدیران را یکی از کارهای پسندیده پنج سال اخیر دانشگاه توصیف کرد و افزود: این نظرسنجی به شکل خیلی شفاف و سازمان یافته و کادر اجرایی مشخص انجام می پذیرد.  دکتر نجفیان با اشاره به اینکه در دو سال عمر مسئولیت خود پنج مرتبه در خصوص انتصاب رؤسای دانشکده ها نظرسنجی صورت گرفته، جامعه دانشگاهی را به مراقبت از این روند مطلوب دعوت نمود.

دبیر هیئت امنای دانشگاه های منطقه زنجان دانشکده مهندسی بزرگ ترین دانشکده دانشگاه عنوان نمود که با حدود ۱۲۱ استاد 3600 دانشجو و 40 کارمند می‌تواند محور توسعه دانشگاه زنجان باشد. رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه این دانشکده در دو سال اخیر کانون توجهات مدیران دانشکده برای گام برداشتن در مسیر توسعه بوده است که دارا بودن بالاترین سرانه از لحاظ فضای فیزیکی 9 متر مربع برای هر دانشجو مجموعاً  26500 متر مربع که در ماه‌ های آتی نیز دانشکده هنر و معماری و یکی از کارگاه‌ های در حال تکمیل به دانشکده تحویل خواهد شد مؤید این ادعا است.

دبیر کارگروه تخصصی آموزشی، پژوهشی، فناوری و نوآوری استان با تاکید بر آموزش های مهارت محور به دانشجویان به شکلی که به هنگام فارغ التحصیلی فرد آچار به دست و ماهر تحویل جامعه داده باشیم، از روند نزولی دانشجو در کشور که فعلاً گریبان دانشکده فنی را نگرفته است به عنوان آسیب یاد نمود و راهکار برون رفت از آن را جذب دانشجوی خارجی در رشته های مهندسی دانست. دکتر نجفیان با اشاره اجمالی به پتانسیل مرکز رشد واحدهای فناوری و شرکت‌ های دانش بنیان مطالب خود را به پایان رساند.

 در ادامه دکتر کاظم مظلومی ضمن تشکر از اعتماد مسئولین دانشگاه و همکاران دانشکده، با درخواست افزایش اختیارات دانشکده در امور آموزشی و پژوهشی از برنامه ‌ریزی برای ارتباط یکی دو روزه اساتید با حضور در جامعه و صنایع و جذب دانشجوی خارجی را یکی از مهم‌ ترین برنامه ‌های خود برای دانشکده دانست.

در پایان ضمن قدردانی از اساتید دانشکده که بازنشسته شده بودند لوح و حکم رؤسای پیشین و جدید دانشکده به دست رییس دانشگاه به آنها اهدا گردید. همچنین از زحمات دکتر مجید مقدادی در دوران تصدی ریاست دانشکده تقدیر و تشکر گردید.

همچنین در روزهای اخیر طی احکامی دکتر امیر جباری به عنوان معاون آموزشی دانشکده علوم انسانی، دکتر صادق کریم پولی به عنوان مدیر گروه معدن و مهران محمدی به عنوان مدیر تربیت بدنی منصوب شده و از دکتر احمد رحمانی، دکتر فرهاد صمیمی نمین و دکتر علی قاسم نیان در مدت تصدی پست های مذکور تقدیر و تشکر گردید.

 

 سوابق علمی و پژوهشی ایشان به شرح زیر است:

دکتر کاظم مظلومی دانشیار گروه آموزشی برق، دوره‏ کارشناسی خود را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی سال های 79-1374گذرانده، تحصیلات دوره کارشناسی ارشد وی در دانشگاه صنعتی شریف، طی سال های 81-1379 بوده است. دکتر مظلومی دوره دکتری خود را نیز در دانشگاه امیرکبیر طی سال های 87-1382 به اتمام رسانده است.

سوابق علمی ایشان به شرح زیر است:

تعداد کل مقالات: 110 عنوان

مقالات مجلات: 42 عنوان

مقالات همایش ها: 68 عنوان

طرح های پژوهشی: 7 مورد

پایان نامه های راهنمایی شده: 50 مورد

 

دکتر امیر جباری استادیار گروه آموزشی اقتصاد، دوره‏های کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه اصفهان به ترتیب طی سال های 85-1382 و 90-1385 در رشته های اقتصاد محض و اقتصاد پولی گذرانده است.

سوابق علمی ایشان به شرح زیر است:

کتاب: یک جلد

تعداد کل مقالات: 36 عنوان

مقالات مجلات: 21 عنوان

مقالات همایش ها: 15 عنوان

طرح های پژوهشی: 2 مورد

پایان نامه های راهنمایی شده: 19 مورد

 

دکتر صادق کریم پولی استادیار گروه آموزشی معدن، دوره‏ کارشناسی خود را در دانشگاه صنعتی سهند تبریز، رشته مهندسی معدن- اکتشافات طی سال های 85-1381 گذرانده است. دور های کارشناسی ارشد و دکتری وی نیز در رشته مهندسی معدن به ترتیب در دانشگاه های صنعتی اصفهان و صنعتی امیرکبیر طی سال های 88-1385 و 92-1388 بوده است.

سوابق علمی ایشان به شرح زیر است:

کتاب: دو جلد

تعداد کل مقالات: 50 عنوان

مقالات مجلات: 23 عنوان

مقالات همایش ها: 27 عنوان

پایان نامه های راهنمایی شده: 3 مورد

 

عکس های مراسم تودیع و معارفه را در آلبوم تصاویر دانشگاه مشاهده نمایید.

 

;
ارسال شده در مورخه: 24-04-1398

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

دیدار و گفتگو با فرمانده سپاه استان زنجان

حضور هیات رئیسه دانشگاه زنجان در سپاه پاسداران انصارالمهدی استان زنجان (27-01-1403)

   

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

درگذشت استاد مهدی پناهی

تسلیت درگذشت استاد فقید مهدی پناهی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان (23-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان