خانه  :: اساتید  :: اخبار

تجلیل هیات رییسه از دانشجوی برگزیده کشوری
دانشجوی کارشناسی علوم ورزشی دانشگاه زنجان و برگزیده کشوری در سال ۹۷ مورد تقدیر قرار گرفت



به گزارش روابط عمومی، هیأت رییسه دانشگاه از مبین حاجی حسنی، دانشجوی مقطع کارشناسی علوم ورزشی ورودی سال 1393 دانشگاه زنجان، تقدیر کرد.

وی به عنوان برگزیده مرحله کشوری بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه در سال ۱۳۹۷ انتخاب شده و پیش از نیز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حسن نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل نهاد ریاست جمهوری از وی تقدیر بعمل آمده بود.

این دانشجوی نمونه کشوری در مصاحبه با روابط عمومی، مراحل انتخاب دانشجوی نمونه کشوری را جهت اطلاع دانشجویان علاقمند بدین شرح بیان نمود: وزارت علوم و وزارت بهداشت آیتم هایی را برای انتخاب دانشجوی نمونه دارند که هر ساله سازمان امور دانشجویان با هماهنگی وزارت علوم و وزارت بهداشت اقدام به راه اندازی سامانه ای می نمایند و دانشجویان می توانند در بازه زمانی مهرماه تا آبان ماه در این سامانه ثبت نام و اطلاعات و فعالیت های خود را بارگذاری نمایند.

مرحله اول رقابت درون دانشگاهی است که امتیازدهی به مدارک بارگذاری شده توسط داوران انتخاب شده در هر دانشگاه صورت می گیرد و دانشجویانی که امتیاز در نظر گرفته شده توسط سازمان را دریافت نمایند به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

وی تعداد دانشجویان منتخب را 40 نفر عنوان کرد که از این تعداد 27 نفر از وزارت علوم و 13 نفر از وزارت بهداشت می باشند. از میان 27 نفر وزارت علوم 4تا5 نفر از مقطع کارشناسی، و مابقی از مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به توجه به رزومه های دانشجویان در این دوره ها انتخاب می شوند که تعداد دانجشویان منتخب دکتری به دلیل تعدد فعالیت های پژوهشی ، بیشتر می باشد.

حاجی حسنی در پایان با بیان اینکه با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و یاری اطرافیان به این موفقیت دست یافته است، افزود: دانشجویانی که قصد دارند در این زمینه فعالیت داشته باشند باید 3حیطه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را مدنظر قرار دهند.

انتشار بیش از ۱۵ مقاله علمی در کنفرانس ها و ژورنال های معتبر، ترجمه و تالیف و تدوین کتب علمی و... از سوابق پژوهشی وی است. در عرصه فعالیت‌های فرهنگی نیز می‌توان به فعالیت‌های قرآنی، نماینده گی انجمن های ورزشی دانشگاهی، دبیری کانون سلامت، عضویت در شورای مرکزی انجمن های علمی علوم ورزشی، کسب مقام های قهرمانی و مربی گری و داوری در رشته های ورزشی شطرنج، شنا، نجات غریق، کبدی، برگزاری رویداد های ورزشی و دیگر فعالیت های راهبردی در ورزش دانشگاهی اشاره نمود. همچنین کسب عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه زنجان در مقطع کارشناسی در سال ۱۳۹۶ و عضویت در بنیاد ملی نخبگان از دیگر افتخارات وی است.

این موفقیت ارزشمند را به ایشان و جامعه دانشگاهی تبریک عرض می نماییم.

 

;
ارسال شده در مورخه: 23-06-1398

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

درگذشت استاد مهدی پناهی

تسلیت درگذشت استاد فقید مهدی پناهی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان (23-12-1402)

   

غرس نهال به مناسبت روز درختکاری

کاشت3000 نهال به مناسبت روز درختکاری با حضور ریاست دانشگاه (22-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان