خانه  :: اساتید  :: اخبار

احداث تقاطع غیرهمسطح دانشگاه زنجان در دستور کار قرار دارد
این حق طبیعی دانشجویان است که از محیطی امن برقرار باشند



تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸

به گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، استاندار، شب گذشته، ۹ مهرماه در نشست خبری اظهار کرد: احداث تقاطع غیرهمسطح دانشگاه زنجان در دستور کار قرار دارد و ۴,۸ میلیارد تومان از محل منابع ملی برای آن اعتبار مصوب شده و این حق طبیعی دانشجویان است که از محیطی امن برقرار باشند.
وی با اشاره به اینکه پروژه سبزه‌میدان به خواسته دیرین مردم زنجان تبدیل شده است، تصریح کرد: بعد از انجام مزایده و انتخاب مجری این طرح، امروز اعتقاد راسخ به این مهم داریم که برای اجرای پروژه بزرگ سبزه‌میدان، مشکل و منعی وجود نداشته و طبق زمان‌بندی صورت گرفته نیز به اتمام خواهد رسید.
 
استاندار زنجان در مورد خروجی سفر وزرا به استان بیان کرد: یکی از نتایج این سفرها جذب اعتبارات بوده است. یکی از برنامه‌هایی که به وزرا ارائه دادیم این است که پنجره واحد و نقشه راه سرمایه‌گذاری را می‌توانیم به شکل نمونه در کشور اجرا کنیم و تمام استعلام‌ها الکترونیکی می‌شود.
وی یکی از مهم‌ترین اهداف حضور مسئولان ارشد کشور در استان زنجان را آشنایی کامل آن‌ها با مسائل و مشکلات استان از نزدیک دانست و گفت: معتقدیم مسئولان ارشد کشور برای اینکه در موارد مختلف پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای به درخواست‌های ما بدهند، باید از نزدیک در جریان ظرفیت‌هایی که در این منطقه وجود دارد، قرار گیرند که خوشبختانه نتایج خوبی از قبل این سفرها نصیب استان شده است.
حقیقی با تأکید بر اینکه اگر زنجان بعد از استان‌های تهران و خوزستان به‌عنوان سومین استان به لحاظ دریافت‌کننده درآمد مازاد در کشور مطرح شده، حاصل حضور مسئولان ارشد کشور در این استان بوده است، بیان کرد: نمی‌توان بدون فراهم کردن زمینه حضور مسئولان ارشد کشور در استان، این توقع را در مسئولان ایجاد کرد که اعتبارات درخواستی به زنجان تزریق شود.
وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر کارخانه‌ای تعطیل نشده و واحدهای نیمه تعطیل به چرخه بازگشتند، ادامه داد: امسال ۷ کارخانه افتتاح می‌شود و از طرفی شرایط نگه‌داری این کارخانه‌ها و تداوم تولید در استان که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز کشور به‌شمار می‌رود، بسیار سخت است.
وی در مورد انتخابات پیش‌رو ابراز کرد: ما در بدترین شرایط جنگ هم انتخابات را برگزار کردیم و اکنون قصد داریم همه عوامل انتخابات دست به دست هم دهیم و در زمان اخذ رأی و بعد از آن نیز با هم مهربان باشیم و فکر دور زدن در حوزه اجرا یا نظارت به ذهن هیچ کسی خطور نکند.
استاندار زنجان به رعایت اصل بی‌طرفی و حرکت در چارچوب قانون در انتخابات تأکید کرد و گفت: انتخابات حق مردم است و با کسی که کوچکترین تخطی از انتخابات کند، برخورد می‌شود و بین دست‌اندرکاران انتخابات هماهنگی ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات و کمیته‌های مربوطه فعال و انتخابات آسیب‎شناسی شده، تصریح کرد: تلاش داریم ارکان انتخابات که سالم، رقابتی، پرشکوه و در امنیت کامل است را جاری کنیم و اجرای قانون به رعایت اصل بی‌طرفی اشاره دارد.
حقیقی در مورد انتصاب مدیران و موافقت‌ها و مخالفت‌های گروه‌های مختلف بیان کرد: ما باید مدیر را راهبری کنیم عوض کردن مدیر هزینه دارد، من اهل توریست‌بازی و انتخاب مدیر از مجموعه دیگر نیستم، الگوی یک مدیریت موفق این است. وقتی از داخل مجموعه مدیر انتخاب می‌شود، احترام به شخصیت مجموعه است، از تجارب کارمندان یک سیستم استفاده و جلوی اداهای سیاسی گرفته می‌شود.
;
ارسال شده در مورخه: 15-07-1398