خانه  :: اساتید  :: اخبار

کسب موفقیت افتخار آمیز
توسط اساتید گروه شیمی دانشگاه زنجان



بنا به اعلام فدراسیون سرآمدان علمی ایران وابسته به معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران، آقای دکتر هاشم شهروس وند  با کسب اعتبار علمی 153 و رتبه 53 و آقای دکتر علی رمضانی با کسب اعتبار علمی 64 و رتبه 94 در گروه ب فهرست سرآمدان علمی ایران در سال 1399 قرار گرفته اند.

شایان ذکر است معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف دستیابی جمهوری اسلامی ایران به مرجعیت علمی جهانی، فدراسیون سرآمدان علمی ایران را در سال ۱۳۹۴ راه اندازی کرده است. این فدراسیون سالانه  حدود 50 تا 100  نفر از اعضای هیات علمی کشور را که دارای دستاوردهای پژوهشی برتر(طبق آئین نامه فدراسیون) بوده را شناسایی و حمایت می کند.

هدف از  این برنامه انتخاب افرادی است که در حال حاضر فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی برتری دارند. برای شناسایی این افراد از شاخص های معتبر علم سنجی استفاده شده و افراد، سالانه در یک مکانیزم رقابتی انتخاب می شوند. برای محاسبه اعتبار علمی افراد از دو شاخص کیفیت انتشارات و ارجاعات باکیفیت غیر خودی  استفاده می شود. این شاخص ها وابسته به تعداد مقالات در نشریات برتر، تعداد سخنرانی ها در کنگره های معتبر بین المللی به عنوان سخنران کلیدی یا مدعو، تعداد ارجاعات غیر خودی  در نشریات برتر می باشد.

کسب این موفقیت افتخارآمیز را به آقایان دکتر علی رمضانی و دکتر هاشم شهروس وند تبریک گفته و استمرار موفقیت های ایشان را از درگاه حضرت حق خواستاریم.


ارسال شده در مورخه: 26-05-1399

آخرين اخبار با موضوع: معاونت پژوهشی

کسب رتبه ج

برای نشریه "زیست فناوری گیاهان دارویی" (27-12-1402)

   

فرصت مطالعاتی آقای دکتر فرجمند

بعنوان فرصت مطالعاتی برتر دانشگاه زنجان (21-12-1402)

   

تقدیر از اعضای هیات علمی برتر

در همکاری با جامعه و صنعت در دانشگاه زنجان (12-12-1402)

   

تقدیر از اساتید

دانشگاه زنجان (12-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت پژوهشی

محققان دانشگاه زنجان در بین دانشمندان