خانه  :: اساتید  :: اخبار

دریافت گواهینامه کتاب برتر توسط استادیار دانشگاه زنجان
کتاب دکتر علی مرصعی استادیار گروه ریاضی دانشگاه زنجان به عنوان کتاب برتر شناخته شد



کتاب مبانی نظری نامساوی ها تالیف دکتر علی مرصعی استادیار گروه ریاضی دانشگاه زنجان (با همکاری علی روئین) در جشنواره پایان نامه های برتر ایران (جایزه ویژه پروفسور حسابی) حائز رتبه برتر گردید.

جشنواره پایان نامه های برتر ایران – جايزه ويژه پروفسور حسابي در انتهای هر ترم تحصیلی دانشگاهی با حمایت طیف وسیعی از دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران اسلامی برگزار می گردد. هدف این جشنواره انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی، دانشگاهي و صنعتی سراسر کشور، داوری، بررسی و درجه بندی پایان نامه ها، مقالات، كتاب ها و طرح های پژوهشی انجام شده در دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و در نهایت گردآوری و انتشار برترین آثار در یک مجموعه واحد است. هدف اصلی این جشنواره هدفمند کردن تحقیقات و پژوهش های علمی انجام گرفته در دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران از قبیل پایان نامه ها، مقالات، کتاب ها و طرح های پژوهشی است تا پژوهش های علمی انجام شده توسط دانشجویان و دانشگاه ها در مسیر حل مشکلات اصلی و اساسی کشور تعریف شوند. پایان نامه هایی که موفق به کسب حد نصاب امتیاز لازم از هیات محترم داوران جشنواره شوند، در مجموعه نفیس و ارزشمند آثار برگزیده جشنواره قرار خواهند گرفت و گواهینامه پایان نامه برتر و گواهینامه پژوهشگر برتر جشنواره به همراه تقدیرنامه ويژه جشنواره که متن تقدیرنامه پایان نامه برتر جشنواره و عنوان پایان نامه بر روی آن هک شده است، از طرف دبیرخانه جشنواره به ایشان اعطا خواهد شد. برای آثار برگزیده ای که در محورهای مقاله، كتاب و يا طرح پژوهشی باشند نیز به ترتیب گواهینامه ها و تقديرنامه هاي مقاله برتر، كتاب برتر و طرح پژوهشی برتر صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است که علاوه بر پایان نامه های دانشگاهی، شرکت کنندگان ارجمند می توانند در محورهای مقاله، كتاب و طرح پژوهشي نیز در جشنواره شرکت نمایید. این آثار توسط هیات محترم داوران بررسی و امتيازدهي شده و به صاحبان آثاري كه حد نصاب لازم را كسب كنند گواهینامه ها و تقدیرنامه مربوطه از طرف دبیرخانه جشنواره اعطا خواهد شد.

 

 

;
ارسال شده در مورخه: 17-06-1399

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

درگذشت استاد مهدی پناهی

تسلیت درگذشت استاد فقید مهدی پناهی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان (23-12-1402)

   

غرس نهال به مناسبت روز درختکاری

کاشت3000 نهال به مناسبت روز درختکاری با حضور ریاست دانشگاه (22-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان