میز خدمت الکترونیکی راه اندازی شد
میز خدمت الکترونیکی در دانشگاه زنجان راه اندازی شد
با توجه به بخشنامه های ریاست محترم جمهوری، وزارت عتف و استانداری زنجان و در راستای تسهیل ارایه خدمات به مراجعین محترم، میز خدمت الکترونیکی دانشگاه زنجان راه اندازی گردید.
کلیه همکاران دانشگاهی از قبیل اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان می توانند از طریق سامانه های ذیل با استفاده از نام کاربری و رمز عبور، خدمات مربوطه را دریافت نمایند.
اعضای هیات علمی (کارگزینی و دبیرخانه) erp.znu.ac.ir
اعضای هیات علمی و دانشجویان (آموزش) golestan.znu.ac.ir
اعضای هیات علمی (پژوهش) samp.znu.ac.ir
دانشجویان (تغذیه) food.znu.ac.ir
ارباب رجوع خارج از دانشگاه می توانند با مراجعه به آدرس erp.znu.ac.ir و قسمت میز خدمت الکترونیکی، حوزه مربوطه را انتخاب کرده و سپس در قسمت موضوع پیام، نوع خدمت درخواستی را انتخاب نمایند.
با وارد کردن متن درخواست، و در صورت نیاز به الصاق اسکن مدارک از طریق "بخش الصاق" فایل، درخواست خود را ثبت نمایند.
در صفحه ثبت درخواست، کد رهگیری و رمز نامه جهت پیگیری درخواست شما به صورت الکترونیکی در اختیار قرار داده خواهد شد.
با همکاری دانشگاه زنجان برگزار می گردد.
اساتید دانشگاه زنجان جزو سرآمدان علمی ایران
خانه هلال دانشگاه زنجان برگزار می کند.
چهارمین کنفرانس بین المللی و سیزدهمین همایش ملی بیوانفورماتیک
دفتر ریاست و روابط عمومی