خانه  :: اساتید  :: اخبار

میز خدمت الکترونیکی راه اندازی شد
میز خدمت الکترونیکی در دانشگاه زنجان راه اندازی شد



با توجه به بخشنامه های ریاست محترم جمهوری، وزارت عتف و استانداری زنجان و در راستای تسهیل ارایه خدمات به مراجعین محترم، میز خدمت الکترونیکی دانشگاه زنجان راه اندازی گردید.

کلیه همکاران دانشگاهی از قبیل اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان می توانند از طریق سامانه های ذیل با استفاده از نام کاربری و رمز عبور، خدمات مربوطه را دریافت نمایند.

اعضای هیات علمی (کارگزینی و دبیرخانه) erp.znu.ac.ir

اعضای هیات علمی و دانشجویان (آموزش) golestan.znu.ac.ir

 اعضای هیات علمی (پژوهش) samp.znu.ac.ir

دانشجویان (تغذیه) food.znu.ac.ir

 

ارباب رجوع خارج از دانشگاه می توانند با مراجعه به آدرس erp.znu.ac.ir و قسمت میز خدمت الکترونیکی، حوزه مربوطه را انتخاب کرده و سپس در قسمت موضوع پیام، نوع خدمت درخواستی را انتخاب نمایند.

با وارد کردن متن درخواست، و در صورت نیاز به الصاق اسکن مدارک از طریق "بخش الصاق" فایل، درخواست خود را ثبت نمایند.

در صفحه ثبت درخواست، کد رهگیری و رمز نامه جهت پیگیری درخواست شما به صورت الکترونیکی در اختیار قرار داده خواهد شد.

;
ارسال شده در مورخه: 08-05-1397

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

اطلاعیه تعطیلی بخش های اداری

تعطیلی بخش های اداری دانشگاه و برگزاری كلاسها صورت مجازی در روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه (27-09-1403)

   

اطلاعیه برگزاری كلاسها بصورت مجازی

برگزاری كلاسهای روز سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۷ و ۲۸ آذرماه بصورت مجازی و دایر بودن قسمت اداری در روز چهارشنبه (26-09-1403)

   

اطلاعیه

تعطیلی روز دوشنبه ۲۶ آذرماه دانشگاه زنجان (25-09-1403)

   

اطلاعیه

تعطیلی کلاسهای ساعت ۱۵:۳۰ - ۱۹:۳۰ امروز شنبه مورخ ۲۴ (24-09-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه