میز خدمت الکترونیکی راه اندازی شد
میز خدمت الکترونیکی در دانشگاه زنجان راه اندازی شد
![](/files/uploaded/news-pic/stories/thumbs525-315/archive/pr-129-pr_khedmat9705.jpg)
با توجه به بخشنامه های ریاست محترم جمهوری، وزارت عتف و استانداری زنجان و در راستای تسهیل ارایه خدمات به مراجعین محترم، میز خدمت الکترونیکی دانشگاه زنجان راه اندازی گردید.
کلیه همکاران دانشگاهی از قبیل اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان می توانند از طریق سامانه های ذیل با استفاده از نام کاربری و رمز عبور، خدمات مربوطه را دریافت نمایند.
اعضای هیات علمی (کارگزینی و دبیرخانه) erp.znu.ac.ir
اعضای هیات علمی و دانشجویان (آموزش) golestan.znu.ac.ir
اعضای هیات علمی (پژوهش) samp.znu.ac.ir
دانشجویان (تغذیه) food.znu.ac.ir
ارباب رجوع خارج از دانشگاه می توانند با مراجعه به آدرس erp.znu.ac.ir و قسمت میز خدمت الکترونیکی، حوزه مربوطه را انتخاب کرده و سپس در قسمت موضوع پیام، نوع خدمت درخواستی را انتخاب نمایند.
با وارد کردن متن درخواست، و در صورت نیاز به الصاق اسکن مدارک از طریق "بخش الصاق" فایل، درخواست خود را ثبت نمایند.
در صفحه ثبت درخواست، کد رهگیری و رمز نامه جهت پیگیری درخواست شما به صورت الکترونیکی در اختیار قرار داده خواهد شد.
چاپ اثر فاخر «فرهنگ امروزین عربی-فارسی» نوشته دکتر آیتاللّه زرمحمّدی
حضور دانشگاه زنجان در نمایشگاه بینالمللی دانشگاه ها در کشور سوریه
تقدیر سرپرست سازمان سنجش و آموزش از برگزاری شایسته آزمون سراسری
دفتر ریاست و روابط عمومی