خانه  :: اساتید  :: اخبار

تقدیر سرپرست سازمان سنجش و آموزش از برگزاری شایسته آزمون سراسری
سرپرست سازمان سنجش و آموزش کشور از تلاشهای دانشگاه زنجان برای برگزاری شایسته آزمون سراسری تقدیر کرد



دکتر عبدالرسول‌پورعباس با ارسال لوح تقدیر از تلاش های بی شائبه و خدمات ارزشمند و مساعی دکتر جلال بازرگان نماینده تام الاختیار وزیر عتف در حوزه برگزاری آزمون سراسری استان زنجان و همکاران دانشگاه زنجان  تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکراست در استان زنجان 15 هزار و 670 نفر داوطلب در نوبت نخست آزمون سراسری سال 1403 شرکت کردند که از این تعداد 61 درصد خانم و 39 درصد آقا بودند. حوزه های برگزاری این آزمون در شهرهای زنجان، خدابنده، ابهر، خرمدره و ماهنشان بود که دانشگاه زنجان بعنوان حوزه اصلی برگزاری این آزمون را بر عهده داشت.

آزمون گروه های علوم ریاضی و علوم انسانی صبح پنجشنبه و آزمون گروه های هنر و زبان‌های خارجی عصر پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه سال 1403 برگزارشد. صبح روز جمعه 7 اردیبهشت ماه سال 1403 نیز شرکت‌ کنندگان در آزمون‌ گروه علوم تجربی به رقابت پرداختند.

تعداد داوطلبان گروه آزمایشی علوم ‌تجربی 6893 نفر بود که نسبت به سایر گروه‌های آزمایشی، بیشترین متقاضی را داشت. تعداد داوطلبان گروه آزمایشی علوم ‌انسانی 5461 نفر که معادل 34 درصد داوطلبان استان می‌شد. همچنین 1462 نفر در کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی ‌فنی در استان زنجان شرکت کرده ‌بودند که حدود  9 درصد داوطلبان استان را تشکیل می‌داد و آزمون گروه‌های زبان و هنر به ترتیب 1315 و 539 نفر در استان در آزمونهای مذکور رقابت کردند که کنکور هنر کمترین تعداد داوطلبان را به خودا ختصاص داده بود.

این مهم با مشارکت و تلاش همکاران(500 نفرجلسه) در دانشگاه زنجان طی دو روز برگزار شد و دکتر بازرگان طی پیامی از تلاش ها و زحمات هیات علمی، کارکنان و دست اندرکارانی که در برگزاری بی نقص این رویداد نقش داشتند، تشکر و قدردانی کردند.

 

;
ارسال شده در مورخه: 26-03-1403

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

چاپ اثر فاخر «فرهنگ امروزین عربی-فارسی» نوشته دکتر آیت‌اللّه زرمحمّدی

طی آیینی از «فرهنگ امروزین عربی-فارسی» نوشته دکتر آیت‌اللّه زرمحمّدی عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان رونمایی شد. (09-04-1403)

   

حضور دانشگاه زنجان در نمایشگاه بین‌المللی دانشگاه ها در کشور سوریه

حضور دانشگاه زنجان در نمایشگاه بین‌المللی معرفی توانمندی‌های دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه (29-03-1403)

   

تقدیر سرپرست سازمان سنجش و آموزش از برگزاری شایسته آزمون سراسری

سرپرست سازمان سنجش و آموزش کشور از تلاشهای دانشگاه زنجان برای برگزاری شایسته آزمون سراسری تقدیر کرد (26-03-1403)

   

جشن وصال

جشن ازدواج 110 زوج (26-03-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان