خانه  :: اساتید  :: اخبار

نخستین کنفرانس ملی توسعه همکاری‌های صنعت و دانشگاه
نخستین کنفرانس ملی توسعه همکاری‌های صنعت و دانشگاه در دانشگاه زنجان برگزار شد.



«نخستین کنفرانس ملی توسعه همکاری‌های صنعت و دانشگاه» توسط دانشگاه زنجان، پارک علم و فناوری و اندیشکده حکمرانی و قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی با حضور مدیران سازمان‌ها و ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی به همراه اساتید گرانقدر دانشگاه‌های زنجان، دانشگاه تحصیلات تکمیلی، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور و دانشجویان و پژوهشگران علاقمند در حوزه توسعه همکاری‌های صنعت و دانشگاه در 12 خرداد ماه 1403 برگزار گردید.

در این کنفرانس، جناب آقای دکتر جلال بازرگان، ریاست محترم دانشگاه زنجان، حضرت آیت‌اله خاتمی، امام جمعه محترم استان زنجان، و جناب آقای دکتر مصطفی طاهری، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و سپس جناب آقای دکتر امید رحمانی، معاونت محترم پژوهش و فناوری، به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین در ادامه، دو نشست هم‌اندیشی با حضور مدیران محترم سازمان‌های دولتی خصوصی در دو بخش: 1- نشست هم‌اندیشی جهش تولید با مشارکت مردم با محوریت قانون جهش تولید دانش بنیان 2- نشست هم‌اندیشی مدیریت منابع انسانی (نظرات کارشناسی و راه‌حل مسائل کارگری و کارفرمایی) به ترتیب در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر برگزار شد.

همچنین تفاهم‌نامه‌های صنعت و دانشگاه در بین روسای دانشگاه‌های استان و اندیشکده حکمرانی و قانون‌گذاری مرکز پژوهش‌های مجلس در استان زنجان و قرارداد پژوهشی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با دانشگاه زنجان به امضا رسید.

مراسم مسابقه ارائه پایان‌نامه‌ها و بروندادهای فناورانه در 3 دقیقه‌ برای تعیین پایان‌نامه و بروندادهای برتر از ساعت 10 تا 12:30 در سالن سهروردی، ارائه مقالات برگزیده برای تعیین مقالات برتر از ساعت 14 تا 16 در سالن سهروردی، کارگاه جهش تولید: تبیین ماده 13 قانون جهش تولید دانش بنیان از ساعت 14 تا 16 در سالن آمفی‌تئاتر گروه معماری و کارگاه‌های رزومه‌نویسی، مصاحبه شغلی، معرفی مشاغل و آموزش مهارت‌های نرم از ساعت 10 تا 16 در سالن فضای کار اشتراکی مرکز رشد واحدهای فناور از جمله برنامه‌های دیگر کنفرانس بود که به استقبال حاضرین برگزار شد و در مجموع بیش از 900 نفر از برنامه‌های متنوع کنفرانس استفاده نمودند.

در انتهای برنامه، جناب آقایان دکتر حسن‌رضا میرزایی، دبیر کنفرانس، دکتر احسان خواصی، رئیس مرکز رشد واحدهای فناور و مجری سالن، دکتر ایمان شهابی قهفرخی، رئیس گروه فناوری و ارتباط با جامعه دانشگاه زنجان و دکتر حسین عظیمی، دبیر کمیته علمی و سرکار خانم دکتر فاطمه قاسم‌زاده، دبیر کمیته اجرایی به سخنرانی پرداختند.

در مراسم تقدیر از پایان‌نامه‌ها و بروندادهای فناورانه در 3 دقیقه‌ به سه نفر اول یک تخته فرش و 5 میلیون تومان گرنت فناورانه از سوی سازمان ها و شرکت های حامی مسابقه اهدا شد. از مقالات منتخب با مبالغ نقدی 5 و 4 میلیون هدیه تقدیر شد. اعضای حاضر در پنل های 3 گانه و در نهایت تقدیر از عوامل و دست‌اندرکاران کنفرانس با اهدای لوح تقدیر به ایشان انجام شد. در پایان مراسم تمامی اعضای کنفرانس بر روی سن جهت عکس دسته جمعی حاضر شدند.

برای مشاهده آلبوم تصاویر، اینجا کلیک نمایید.


ارسال شده در مورخه: 29-03-1403

آخرين اخبار با موضوع: معاونت پژوهشی

کسب رتبه 23 مؤسسه Clarivate Analytics برای دانشگاه زنجان

حضور دانشگاه زنجان در بین مؤسسات پر استناد جهان (04-04-1403)

   

استفاده از توانمندی علمی دانشگاه

در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی... (03-04-1403)

   

نخستین کنفرانس ملی توسعه همکاری‌های صنعت و دانشگاه

نخستین کنفرانس ملی توسعه همکاری‌های صنعت و دانشگاه در دانشگاه زنجان برگزار شد. (29-03-1403)

   

دفتر فناوری و ارتباط با جامعه

برگزار کرد (27-03-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت پژوهشی

محققان دانشگاه زنجان در بین دانشمندان