خانه  :: اساتید  :: اخبار

یازدهمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه زنجان
1 الی 5 مردادماه، مشهد مقدس



 به اطلاع اساتید محترم دانشگاه زنجان می رساند یازدهمین دوره دانش افزایی، زیارتی و سیاحتی ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ۱ الی ۵ مردادماه در مشهد مقدس همراه با ارائه دروس آموزشی و گواهینامه فرهنگی ویژه اساتید دانشگاه برگزار می شود.

محل اسکان و برگزاری دوره: هتل 3 ستاره دیپلمات

هزینه ثبت نام:

به ازاء ثبت‌نام هر استاد در طرح ضیافت اندیشه اساتید، مبلغ چهارصد هزار تومان می باشد که اساتید محترم در زمان ثبت نام  واریز می نمایند.

هزینه اسکان و غذا:

هزینه اسکان و غذا، برای دوره ۵ روزه(۴ شب و ۵ روز) به ازاء هر نفر، ۴۳,۶۰۰,۰۰۰ ریال(چهار میلیون و سیصد و شصت هزار تومان) می باشد که به صورت اقساطی در ۷ قسط از حقوق اساتید  کسر خواهد گردید.

* ایاب و ذهاب به مشهد مقدس بر عهده شرکت کنندگان می باشد( زمان دوره با توجه به زمان بندی حرکت هواپیما و قطار از زنجان به مشهد، برنامه ریزی شده است تا امکان استفاده از هواپیما و قطار برای اساتید و خانواده ها فراهم باشد، همچنین با توجه به دارا بودن پارکینگ، امکان سفر با وسیله شخصی نیز مهیا می‌باشد).

زمان و نحوه ثبت نام:

مهلت ثبت نام: لغایت ۸ تیرماه

نحوه ثبت نام:  تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و ارسال تصویر فیش واریزی به مبلغ 400.000 تومان به عنوان هزینه نام نویسی ( به شماره کارت 6104338800436384 به نام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان) از طریق فرم الکترونیکی؛

توجه: اساتید محترمی که با ارسال پیامک به سامانه ثبت نام کرده اند نیز بایستی از طریق فرم الکترونیکی، ثبت نام خود را تکمیل نمایند.


ارسال شده در مورخه: 02-04-1403

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

مراسم اربعین شهدای خدمت

امروز، بعد از نماز جماعت ظهر و عصر، مسجد باقرالعلوم علیه السلام (06-04-1403)

   

یازدهمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه زنجان

1 الی 5 مردادماه، مشهد مقدس (02-04-1403)

   

هیئت مکتب الزهراء(س) وکانون قرآن و عترت ثقلین نهاد رهبری برگزار میکنند

مراسم پرفیض دعای عرفه، یکشنبه 27 خرداد، ساعت 17:30، مزار شهدای گمنام دانشگاه زنجان (27-03-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف