خانه  :: اساتید  :: اخبار

معاونت فرهنگی و اجتماعی
درخشش دانشگاه زنجان در نخستین جشنواره ملی جریان



نخستین جشنواره‌ی ملی جریان در راستای شناسایی، معرفی و به اشتراک‌گذاری تجارب موفق فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مطرح کردن ایده‌ها و طرح‌های فرهنگی و اجتماعی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و به میزبانی دانشگاه تبریز به مدت سه روز در روزهای یکم تا سوم آبانماه سال جاری با حضور مسئولین فرهنگی دانشگاه زنجان، جمعی از اعضای هیات علمی، معاونان، مدیران و کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور، در تالار شهید شفایی دانشگاه تبریز برگزار شد. هدف از برگزاری این جشنواره، هویت‌بخشی به کارهای فرهنگی و احترام به عرصه فرهنگ جامعه و فعالان است.
محورهای این جشنواره شامل افراد فعال فرهنگی (اساتید، مدیران و کارشناسان)، جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی، فعالیت‌های بین الملل در حوزه فرهنگی و دانشگاه‌های فعال فرهنگی بود. دکتر ذوالفقارزاده مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به ارسال ۷۵۰ اثر به این جشنواره، افزود: آثار فرستاده شده در چهار محور فردی، گروهی، سازمانی و فعالیت‌های بین‌المللی داوری شده و تعداد ۸۲ دانشگاه در این رویداد شرکت کرده‌اند.
در آیین اختتامیه این جشنواره تعداد ۲۸ هیات علمی، پنج سرامد فرهنگی، هفت مدیر فرهنگی و ۱۵ یاور علمی به همراه ۳۱ اثر در بخش گروهی و پنج اثر در بخش بین المللی مورد تقدیر قرار گرفتند. 
شایان ذکر است در این جشنواره یک اثر از چهار اثر ارسالی از سوی دانشگاه زنجان تحت عنوان "اردوی تابستانه ویژه فرزندان کارکنان و اعضای هیات علمی-تابستان 1402" در بخش گروهی، منتخب ملی و مورد تقدیر قرار گرفت. طرح مذکور به همت معاونت اداری و مالی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی در تابستان 1402 در دانشگاه زنجان به مدت یک ماه اجرایی شد.
حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی کسب این افتخار را به تمامی دانشگاهیان دانشگاه زنجان به ویژه تیم اجرایی این طرح شامل آقایان و خانم ها: داود مهدوی، فرزانه امامی، علی اکبر خدایی و رسول حبشی تبریک عرض می کند. 

آلبوم تصاویر 

اخبار معاونت را در لینک زیر دنبال کنید:
 سایت خبری معاونت فرهنگی_اجتماعی
 کانال ایتای معاونت فرهنگی_اجتماعی
 سامانه فرهنگی معاونت فرهنگی_اجتماعی


ارسال شده در مورخه: 05-08-1403

آخرين اخبار با موضوع: معاونت فرهنگی اجتماعی

معاونت فرهنگی و اجتماعی_ دایره قرآن و عترت

اولین سه‌شنبه از سه‌شنبه‌های قرآنی (07-08-1403)

   

معاونت فرهنگی و اجتماعی

درخشش دانشگاه زنجان در نخستین جشنواره ملی جریان (05-08-1403)

   

معاونت فرهنگی و اجتماعی- کانون نشاط و سرگرمی آفاق

گزارش جشن افتتاحیه کانون آفاق (01-08-1403)

   

معاونت فرهنگی و اجتماعی- انجمن علمی اقتصاد

انتصاب نماینده شورای مرکزی انجمن علمی اقتصاد دانشگاه زنجان در شورای مرکزی اتحادیه انجمن علمی اقتصاد کشور (29-07-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت فرهنگی اجتماعی

یازدهمین جشنواره رویش در دانشگاه زنجان برگزار شد