خانه  :: اساتید  :: اخبار

دانشجوی دانشگاه زنجان
عضو تیم برنده جایزه در جشنواره ملی ایده و اختراعات بوعلی سینا



دانشجوی دانشگاه زنجان، عضو تیم برنده جایزه در جشنواره ملی ایده و اختراعات بوعلی سینا

تیم آناتومیار، با حضور دانیال نژادمعصوم، دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه زنجان، موفق به کسب مقام دوم و جایزه ویژه حمایتی مرکز نوآوری شروع در جشنواره ملی ایده و اختراعات بوعلی سینا شد. این جشنواره در تاریخ ۸ آذر ماه در سالن اجتماعات مرکز پژوهش و آینده‌نگاری همدان و با حمایت پارک علم و فناوری همدان برگزار گردید.

طرح فناورانه‌ی “تدریس مفاهیم درسی با فناوری واقعیت افزوده”، موفق به کسب این افتخار برای تیم آناتومیار شد. این طرح در دو نسخه دانش‌آموزی و معلم، برای آموزش دروس زیست‌شناسی، فیزیک، شیمی، زمین‌شناسی، هندسه و ریاضی با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده توسعه یافته است.

تیم آناتومیار متشکل از اعضای زیر است:

سید سعید آل هاشمی (مدیرعامل و فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی برق دانشگاه صنعتی سهند تبریز)

دانیال نژادمعصوم (مدیر تحقیق و توسعه و دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه زنجان)

امیرحسین رابعی (توسعه‌دهنده ارشد و دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه ارومیه)

محمد اشرفی (کارشناس تیم و دانشجوی روانشناسی دانشگاه پیام نور بناب)

بهاره رستمی‌نیا (طراح رابط و تجربه کاربری و فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد)


ارسال شده در مورخه: 13-09-1403

آخرين اخبار با موضوع: دانشکده علوم انسانی

تقدیر از اساتید دانشگاه زنجان به مناسبت هفته پژوهش

( دکتر پرویز فتح الله پور، دکتر سیده لیلا تقوی، دکتر محمد جعفر اشکواری) در حوزه ایران شناسی (09-10-1403)

   

مشارکت گروه های آموزشی علوم ورزشی، روانشناسی و زبان و ادبیات فارسی

حضور پررنگ و موثری در بیست و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری وفن بازار (24-09-1403)

   

ششمین دوره طرح ملی فصل سخن با موضوع بررسی و نقد کتاب

" نام خلیج فارس در منابع و متون دوره اسلامی" با حضور اساتید مولف دکتر بهرام امانی و دکتر لیلا تقوی (13-09-1403)

   

دانشجوی دانشگاه زنجان

عضو تیم برنده جایزه در جشنواره ملی ایده و اختراعات بوعلی سینا (13-09-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دانشکده علوم انسانی

تقدیر از اساتید دانشگاه زنجان به مناسبت هفته پژوهش