آغاز ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم 1403
وام تحصیلی از 15 اسفند الی 30 فروردین 1404 و وام ضروری و شهریه 1 الی 15 اردیبهشت 1404



اطلاعیه درخواست وام های دانشجویی(روزانه و نوبت دوم)

نیمسال دوم 04-1403

زمان درخواست وام تحصیلی1403/12/15لغایت 1404/01/30

زمان درخواست وام  ضروری (دانشجویان روزانه)1404/02/01لغایت 1404/02/15

زمان درخواست وام  شهریه (دانشجویان نوبت دوم) 1404/02/01لغایت 1404/02/15

زمان درخواست وام  ودیعه مسکن  (دانشجویان  روزانه و نوبت دوم) متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

آدرس اینترنتی درخواست وام:      https://refah.swf.ir

          درصورت وجود مشکل به راهنمای ذکر شده در هر عنوان مراجعه شود.

پیوست ها:

  • الصاق تصویر گزارش 1000 از سامانه گلستان(کارنامه کلی) برای پیوست وام تحصیلی  الزامی است.
  • در صورت انتخاب  بیماری خاص و پرهزینه برای وام ضروری ، اخذ فرم تائید پزشک معتمد دانشگاه  و الصاق در پیوست وام ضروری الزامی است.
  • بهره مندی از شرایط ممتازی برای دانشجویان متاهل (دارای وام  تحصیلی  دو برابری) میسر نمی باشد، در صورت درخواست و عدم رعایت موضوع فوق وام عادی تحصیلی نیز از طرف صندوق رد می گردد.(ضریب 50درصدي افزایش وام تحصـیلی(ممتازی) براي دانشجویان داراي ویژگی خاص مطابق بند "د"، "ه"، "و"، "ز"و "ح" ماده3آیین نامه پرداخت و بازپرداخت وام هاي دانشجویی تنها به دانشجویان مجرد تعلق میگیرد.)
  • دانشجویانی که در ترم های گذشته از وام ممتازی بهره مند گردیده اند، در صورتی که مبلغ درخواست در این نیمسال نیز 1.5 برابر وام تحصیلی عادی محاسبه گردید، در اسرع وقت به اداره رفاه دانشجویان اطلاع رسانی نمایند. مسئولیت رد درخواست در صورت عدم اطلاع رسانی به موقع بر عهده دانشجو خواهد بود.

نکات قابل توجه:

  • (خیلی مهم) قبل از درخواست، از فعال بودن حساب و کارت تجارت خود اطمینان حاصل کنید ، در صورت برگشت وام ، عودت وام از طرف صندوق بسیار زمان بر می باشد.
  • درخواست های وام ضروری (لوازم کمک آموزشی) نیمسال قبل توسط صندوق به نیمسال جاری انتقال خواهد یافت ، لذا درخواست مجدد نیاز نبوده و فقط از انتقال درخواست اطمینان حاصل کنید.
  • لازم به ذکر است،  وام ودیعه مسکن متاهلی علاوه بر دانشجویان روزانه شامل دانشجویان نوبت دوم نیز می گردد..
  • با توجه به زمان بندی مجزای ثبت نام هریک از وام ها ، ثبت نام هر وام، در بازه زمانی خویش انجام می گیرد.
  • با توجه به دوبرابر بودن وام تحصیلی در صورت تاهل، نسبت به ثبت سند تاهل(ثبت نام- تکمیل اطلاعات) در سامانه طبق  راهنمای ذکر شده  اقدام نمائید. ارائه اصل مستندات بارگزاری شده به اداره رفاه دانشجویان شامل سند ازدواج جهت تائید وام ضروری می باشد. (درصورت عدم امکان ویرایش در تکمیل اطلاعات با در دست داشتن سند تاهل به اداره رفاه دانشجویان مراجعه نمائید)
  • پرداخت سقف مبلغ وام، منوط به تخصیص اعتبار ازطرف صندوق رفاه دانشجویان می باشد.
  • پرداخت نیمی از وام تحصیلی به دانشجویان مشروط در نیمسال قبل 
  • دانشجویان تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران، مجاز به درخواست وام شهریه نمی باشند(درخواست سایر وام ها بلامانع است).

شرایط و مدارک لازم

  • نیاز مالی دانشجو (غیر شاغل و غیر بورسیه که هیچگونه درآمدی نداشته باشند)
  • ثبت و ارائه تعهد محضری و مدارک مربوط به ضامن(حکم کارگزینی ) قبل از ثبت درخواست وام الزامی است. (دانشجویانی که قبلا تعهد داده اند نیاز به تعهد مجدد نمی باشد) ارائه تعهد محضری شامل دانشجویان دو مقطعی نیز می گردد.
  • قبل از ثبت تعهد محضری نسبت به اسکن فرم تعهد و حکم کارگزینی اقدام نمائید.
  • ارائه اصل تعهد محضری و حکم کارگزینی پس از ثبت، به اداره رفاه دانشجویان الزامی می باشد. نامه کسر اقساط (در صورت بالا بودن سقف مجموع وامهای دریافتی و درخواستی از 120 میلیون تومان) الزامی است.
  • مدارک وام ودیعه مسکن متاهلی: اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری . که پس از ثبت نام وام جهت صحت سنجی و تائید به اداره رفاه دانشجویان ارائه گردد.
  • دانشجویان ساکن خوابگاه به هیچ عنوان مجاز به درخواست و اخذ وام ودیعه مسکن متاهلی نمی باشند.
  • مدارک وام ضروری: اسناد دال بر ضرورت وام طبق شرایط ذکر شده در انواع وام. ارائه اصل سند وام (فاکتور یا هر سند دیگر) جهت صحت سنجی و تائید وام الزامی می باشد.
  • وجود اقساط معوق یا جریمه دیرکرد به هر میزان موجب عدم ثبت درخواست وام می گردد لذا از عدم وجود هریک از آنها اطمینان حاصل کنید.
  • وجود شماره حساب تجارت و سیم کارت به نام شخص دانشجو جهت استفاده از سامانه الزامی می باشد.
  • با توجه به بهره برداری از سامانه جدید، در صورت مواجه شدن با مشکل ، ابتدا نسبت به مطالعه راهنمای مرتبط اقدام نمائید.
  •  
    1. فلوچارت درخواست وام های دانشجویی
    2. راهنمای ورود به سامانه
    3. راهنمای ثبت نام کاربری (برای دانشجویانی که فاقد پرونده در سامانه می باشند)
    4. راهنمای ثبت تعهد محضری
    5. راهنمای ثبت درخواست وام

 

  1. تلفن های تماس کارشناسان:
  •              دانشکده فنی ومهندسی                         سرکار خانم حسنلو                    02433052643
  •                      "      کشاورزی و علوم پایه         سرکارخانم بابازاده                         02433052775
  •             دانشکده علوم انسانی  و رئیس اداره رفاه دانشجویان  آقای فلاح                   02433052283

شرایط عمومی و اختصاصی وام ها در قالب دیاگرام

 

اداره رفاه دانشجویان


ارسال شده در مورخه: 13-12-1403
آخرين اخبار با موضوع: اداره رفاه دانشجویی


آغاز ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم 1403
وام تحصیلی از 15 اسفند الی 30 فروردین 1404 و وام ضروری و شهریه 1 الی 15 اردیبهشت 1404


ثبت سنوات اضافی در سامانه صندوق رفاه دانشجویان
الزام دانشجویان در شرف پایان تحصیل نسبت به ثبت سنوات اضافی درسامانه صندوق رفاه با مراجعه به اداره رفاه دانشجو


ثبت نام همیاران دانشجوی فعال در سامانه سجاد
ثبت نام همیاران دانشجوی فعال نیمسال جاری درسامانه سجاد به آدرس https://www.saorg.ir


ثبت نام همیاران دانشجوی فعال در سامانه سجاد
ثبت نام همیاران دانشجوی فعال نیمسال جاری درسامانه سجاد به آدرس https://www.saorg.ir

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
اداره رفاه دانشجویی

آغاز ثبت نام وام های دانشجویی

ادامه اخبار با موضوع اداره رفاه دانشجویی


ارتباط با دانشگاه زنجان

به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید