آگهی مناقصه عمومی خرید و تحویل سیستم ( SAN SWITCH )
مناقصه عمومی خرید و تحویل سیستم ( SAN SWITCH ) به همراه ملحقات برای دانشگاه زنجان در سال 1403



آگهی مناقصه عمومی  یک مرحله‌ای

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد خرید و تحویل سیستم ( SAN SWITCH ) به همراه ملحقات برای دانشگاه زنجان در سال 1403 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط ( دارا بودن حداقل رتبه 2 انفورماتیک در تولید و ارائه رایانه های غیر Main Frame ، دارا بودن حداقل رتبه 2 انفورماتیک در خدمات پشتیبانی، دارا بودن حداقل رتبه 2 انفورماتیک در شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی ، دارا بودن حداقل رتبه 2 انفور ماتیک در خدمات و پشتیبانی و حداقل 5 سال سابقه و ارائه پشتیبانی به صورت 24 ساعته و  دارا بودن گواهینامه افتا با گرایش نصب و پشتیبانی افتا یا گرایش امن سازی و مقاوم سازی سامانه ها، زیرساخت ها و سرویس ها یا گرایش پیاده سازی امنیت فیزیکی و محیط پیرامونی دارای اعتبار و قابل استعلام در سامانه آنلاین افتا، واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه دارای شرایط می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 1403/12/06 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): ........

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2003003798000022

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح روز دو شنبه تاریخ 1403/12/06 تا ساعت 18 روز مورخ 1403/12/09 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح  روز یکشنبه تاریخ 1403/12/20

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز سه شنبه تاریخ 1403/12/21 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 4/000/000/000 ریال (چهارصد میلیون تومان) به شماره حساب 4001086207379272  و به شناسه واریز به شماره 949126300200000000000000000000 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  مناقصه گران، موظف هستند پاکت الف که حاوی ضمانت‌نامه بانکی می‌باشد را طبق شرایط درج شده در فرم شرایط عمومی مناقصه به صورت فیزیکی تا  پایان وقت اداری مورخ  1403/12/20 (ساعت 12) به مدیریت حقوقی و قرارداد‌های دانشگاه تحویل نمایند.

 

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 و مدیریت انفورماتیک 33052650

روابط عمومی دانشگاه زنجان


ارسال شده در مورخه: 19-12-1403
آخرين اخبار با موضوع: مناقصات/مزایدات


آگهی مزایده عمومی (نوبت اول)
فراخوان مشارکت در سرمایه گذاری احداث نیروگاه خورشیدی در دانشگاه زنجان


آگهی مناقصه عمومی خرید و تحویل سیستم ( SAN SWITCH )
مناقصه عمومی خرید و تحویل سیستم ( SAN SWITCH ) به همراه ملحقات برای دانشگاه زنجان در سال 1403


مناقصه عمومی امور خدماتی، پشتیبانی دانشگاه زنجان برای سال 1403
آگهی مناقصه عمومی امور خدماتی، پشتیبانی، نظافت و جمع آوری زباله ساختمان‌های دانشگاه زنجان به صورت حجمی


آگهی مناقصه عمومی محوطه سازی دانشگاه زنجان در سال 1403
مناقصه عمومی محوطه سازی دانشگاه زنجان در سال 1403 همزمان با ارزیابی کیفی

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مناقصات/مزایدات

مزایده آپارتمان دانشگاه زنجان واقع در شهر تهران

ادامه اخبار با موضوع مناقصات/مزایدات


ارتباط با دانشگاه زنجان

به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید