خانه  :: اساتید  :: اخبار

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع دکتری 99-98
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع دکتری 99-98



قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع دکتری 99-98

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز یکشنبه  10-06-1398  تا روز جمعه 15-06-1398 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع و از روز شنبه مورخ 30-6-98 بر اساس برنامه ارائه شده در کلاس ها حضور به هم رسانید.

ضمناً یادآوری می شود جهت تحویل اصل مدرک تحصیلی مقطع قبلی بصورت حضوری تا پایان آذرماه 98 به واحد تحصیلات تکمیلی واقع در ساختمان مرکزی مراجعه گردد.

 

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : شماره داوطلبي + U981

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-        فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-        فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه

3-        فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه در صورت داشتن توضيحات

4-        فايل اسكن شده از كارت ملي

5-        فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي

6-        فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي ارشد

7-        مشاهده فرم های تعهد مختص هر دانشجو (مشاهده فرم های تعهد به منزله تایید می باشد)

8-       تعيين نياز يا عدم نياز به خوابگاه صرفاً جهت بررسي تعداد متقاضي (اعلام نياز تعهدي براي دانشگاه ايجاد نمي‌كند)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

 مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :  

1-       تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-       تكميل فرم‌هاي مربوطه و تأييد آن‌ها با زدن دكمه «اعمال تغييرات»

3-       بارگذاری (Upload) فايل‌هاي اسكن شده

4-       ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-       انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام می باشد)

6-       مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

دانشجویان دکتری پذیرفته شده دانشکده مهندسی در رشته های مهندسی برق،‌ کامپیوتر و مکانیک،‌ لازم است برای انتخاب واحد و تایید نهایی ثبت نام در روز سه شنبه مورخه 1398/6/26 به مدیران گروهها مراجعه نمایند،‌ لازم به ذکر است ارایه ریز نمرات جهت تایید انتخاب واحد ضروری است

قابل توجه دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه گیلان:  به اطلاع می رساند جهت درخواست تأییدیه تحصیلی مقطع قبلی خود از تاریخ 01/09/1398 لغایت 30/09/1398 به واحد تحصیلات تکمیلی دانشگاه واقع در ساختمان مرکزی مراجعه نمایند.

لازم به توضیح است کارشناسان از روز یکشنبه 98/6/10 لغایت چهارشنبه 1398/06/13 از ساعت 8 تا 12:45 و از ساعت 14 تا 15:30 آماده پاسخگوئی می باشد .

1-   دانشکده علوم سرکار خانم موسوی   33054077-024   و    سرکار خانم پرویزی 33052536-024

2-  دانشکده علوم انسانی جناب آقای حسین زاده گروه جغرافیا   4203 3305-024    و    سرکار خانم زهرا دوستی گروه فلسفه 4103 3305-024    جناب آقای محمدی گروه ادبیات فارسی  33054106-024

3- دانشکده کشاورزی سرکار خانم خالقی  33054533-024

4- دانشکده مهندسی جناب آقای روح الله بیات   33052511-024

 

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت  و مشاوره)

 

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

  1.  جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.
  2. آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایتhttp://dorm.znu.ac.ir  مراجعه نمایند. برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه رزرو  فایل راهنمای برنامه اینجا را کلیک کنید.
  3. برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایتfood.znu.ac.ir  مراجعه فرمائید جهت اخذ اطلاعات بیشتر و دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.
  4. جهت تکمیل کارنامه سلامت جسمhttps://portal.saorg.ir/physicalhealth و استفاده از امکانات مرکز بهداشت و درمان  دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.
  5. جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان به لینک http://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سایت و تکمیل فرم مربوطه از خروجی اطلاعات سلامت روان خود پرینت گرفته و تا اواسط مهر ماه برگه خروجی چاپ شده خود را به مرکز بهداشت روان و مشاوره دانشجویی دانشگاه ارائه نمایید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

ارسال شده در مورخه: 09-06-1398

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

اطلاعیه آموزشی

در خصوص عدم برگزاری ساعت اول کلاس های روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 بدلیل انجام اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان (14-01-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

اطلاعیه آموزشی( در خصوص نحوه دریافت گواهینامه موقت پایان تحصیلات) (14-01-1403)

   

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402 (26-12-1402)

   

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان برگزار می کند:

فراخوان طراحی لوگو (آرم) (13-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1402