علمی-پژوهشی دانشگاه زنجان (در شرف اخذ اعتبار) | 13.
سحر آذره, الهام محمدی, ایوب جدیری پینه
Investigating the Effects of Synchronous and Asynchronous Teacher Electronic Feedback on EFL Learners’ Syntactic Complexity in Online Writing بررسی تأثیر بازخورد الکترونیکی همزمان و ناهمزمان معلمان بر پیچیدگی نحوی زبان آموزان زبان انگلیسی در نوشتن آنلاین Journal of Interdisciplinary Research in English Language Communication شماره 1 (1403/03/12) صفحات 1-13
|
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 12.
صابر منصوری, محمد احمدنژاد, الهام محمدی
Dialogue-Based Education and Critical Thinking: A Case Study of Iranian Primary Students آموزش مکالمه محور و تفکر انتقادی: مطالعه موردی دانشآموزان ایرانی دوره ابتدایی iranian journal of comparative education Issue 7 (2024-05-01) PP. 2989-3019
|
علمی-پژوهشی Scopus | 11.
رباب خسروی سقزچی, الهام محمدی, نازنین اسماعیلی, حامد زندی
Perfectionism and writing anxiety as predictors of Iranian EFL learners’ performance in IELTS writing module: a multi-dimensional perspective کمال گرایی و اضطراب نوشتاری به عنوان پیش بینی کننده عملکرد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در ماژول رایتینگ آیلتس: دیدگاهی چند بعدی Frontiers in Education Issue 8 (2023-06-02) PP. 01-09
|
علمی-پژوهشی Scopus | 10.
مسعود اله ویردی, الهام محمدی, الهام محمدی آچاچلوئی
Writing process conceptions: A comparative study on disciplinary- socialized and disciplinary-naïve graduate students in two academic disciplines درک فرایند نوشتار: مقایسه ای تطبیقی بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای رزومه تالیف و بدون رزومه تالیف در دو رشته مجزای دانشگاهی international journal of language studies Issue 17 (2023-01-15) PP. 117-140
|
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 9.
الهام محمدی, رباب خسروی سقزچی, اعظم معصومی
The Relationship Between Iranian EFL Learners’ Personality Traits and Their Mobile Assisted Vocabulary Learning ارتباط میان تیپ شخصیتی زبانآموزان ایرانی و یادگیری واژگان به کمک تلفن همراه Journal of Language Horizons Issue 6 (2022-12-01) PP. 137-155
|
علمی-پژوهشی Scopus | 8.
رخساره کاکوند, سید حسام الدین آل یاسین, الهام محمدی
Combined and Differential Effects of Top-down and Bottom-up Reading Processes on Target Vocabulary Learning and Retention by EFL Learners تاثیر مستقل و ترکیبی فرایند های پایین به بالا و بالا به پایین در مهارت خواندن بر فراگیری و ماندگاری واژگان مورد مطالعه توسط فراگیران زبان انگلیسی Reading Psychology Issue - (2022-08-29) PP. 1-19
|
علمی-پژوهشی ISC (سامانه نشریات علمی جهان اسلام) | 7.
الهام محمدی, منصوره امیری
A Phenomenological Study of EFL Teachers' Job Burnout: The Case of Private Language Institutes in Iran مطالعه پدیدارشناسی فرسودگی شغلی در میان معلمان زبان انگلیسی: مورد موسسات خصوصی زبان در ایران research in english language pedagogy Issue 10 (2022-06-01) PP. 191-214
|
علمی-پژوهشی Scopus | 6.
فاطمه فغفوری, سید حسام الدین آل یاسین, الهام محمدی
Computer-Mediated Immediate and Delayed L 1 and L 2 Glosses and Vocabulary Learning and Reading Comprehension of an ESP Text تاثیر توضیح نویسی آنی و تاخیری کامپیوتری لغات بر روی افزایش دانش لغات و خواندن و درک مطلب متون زبان تخصصی انگلیسی Computer Assisted Language Learning Electronic Journal Issue 23(1) (2022-03-27) PP. 445-465
|
علمی-پژوهشی WOS-Emerging sources Citation Indexes | 5.
سحر احمدی, امیررضا کرمی, الهام محمدی, Freddie A. Bowle Freddie A. Bowle
Isolated, Integrated, or a Mixture of Both? Which Type of Form-focused Instruction Leads to a More Successful Acquisition of Different Forms of Past Tense in English as a Foreign Language (EFL) Classrooms? ایزوله، یکپارچه یا ترکیبی از هر دو؟ کدام نوع ازآموزش متمرکز بر فرم منجر به یادگیری موفقیت آمیز اشکال مختلف زمان گذشته درکلاسهای انگلیسی به مثابه یک زبان خارجی می شود؟ The Journal of Language Teaching and Learning Issue 12 (2022-01-02) PP. 16-27
|
علمی-پژوهشی Scopus | 4.
الهام محمدی, اعظم معصومی
The Relationship between Learning Vocabulary via Mobile (Mobile-Assisted Language Learning) and Iranian EFL Learners’ Social Anxiety and Loneliness بررسی ارتباط میان یادگیری لغت از طریق موبایل (آموزش زبان موبایلمحور)، اضطراب اجتماعی و احساس تنهایی در زبانآموزان ایرانی Jordan Journal of Modern Languages and Literatures Issue 13 (2021-12-01) PP. 775-800
|
| 3.
الهام محمدی, پروین بابامرادی
Integrating multimedia in Idioms class and its impact on EFL students' achievement تلفیق چندرسانه ای ها در کلاس درس اصطلاحات انگلیسی و تاثیر آن بر روی یادگیری فراگیران زبان انگلیسی رشد آموزش زبانهای خارجی شماره 124 (1397/01/01) صفحات 15-18
|
علمی-پژوهشی Scopus | 2.
پروین بابامرادی, مهدی نصیری, الهام محمدی
Learners’ Attitudes toward Using Dynamic Assessment in Teaching and Assessing IELTS Writing Task One نگرش فراگیران نسبت به استفاده از ارزشیابی پویا در تدریس و ارزیابی بخش اول نوشتاری آزمون آیلتس International Journal of Language Testing Issue 8 (2018-03-01) PP. 1-11
|
علمی-پژوهشی None ISI | 1.
الهام محمدی
Improving EFL Learners' Speaking Skill: The Role of Proficiency Level and L1 بهبود مهارت گفتاری زبان آموزان انگلیسی: نقش سطح مهارت و زبان اول IOSR Journal Of Humanities And Social Science Issue 22 (2017-01-21) PP. 58-63
|