خانه :: اساتید :: اخبار

بازدید:27358   بروزرسانی: 02-03-1402

Elham Mohammadi

Publications in Journals

  علمی-پژوهشی
دانشگاه زنجان (در شرف اخذ اعتبار)
13.  سحر آذرهالهام محمدیایوب جدیری پینه
Investigating the Effects of Synchronous and Asynchronous Teacher Electronic Feedback on EFL Learners’ Syntactic Complexity in Online Writing
بررسی تأثیر بازخورد الکترونیکی همزمان و ناهمزمان معلمان بر پیچیدگی نحوی زبان آموزان زبان انگلیسی در نوشتن آنلاین
Journal of Interdisciplinary Research in English Language Communication شماره 1 (1403/03/12صفحات 1-13 
  نشریه علمی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
12.  صابر منصوریمحمد احمدنژادالهام محمدی
Dialogue-Based Education and Critical Thinking: A Case Study of Iranian Primary Students
آموزش مکالمه محور و تفکر انتقادی: مطالعه موردی دانش‌آموزان ایرانی دوره ابتدایی
iranian journal of comparative education Issue 7 (2024-05-01PP. 2989-3019 
  علمی-پژوهشی
Scopus
11.  رباب خسروی سقزچیالهام محمدینازنین اسماعیلیحامد زندی
Perfectionism and writing anxiety as predictors of Iranian EFL learners’ performance in IELTS writing module: a multi-dimensional perspective
کمال گرایی و اضطراب نوشتاری به عنوان پیش بینی کننده عملکرد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در ماژول رایتینگ آیلتس: دیدگاهی چند بعدی
Frontiers in Education Issue 8 (2023-06-02PP. 01-09 
  علمی-پژوهشی
Scopus
10.  مسعود اله ویردیالهام محمدیالهام محمدی آچاچلوئی
Writing process conceptions: A comparative study on disciplinary- socialized and disciplinary-naïve graduate students in two academic disciplines
درک فرایند نوشتار: مقایسه ای تطبیقی بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای رزومه تالیف و بدون رزومه تالیف در دو رشته مجزای دانشگاهی
international journal of language studies Issue 17 (2023-01-15PP. 117-140 
  نشریه علمی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
9.  الهام محمدیرباب خسروی سقزچیاعظم معصومی
The Relationship Between Iranian EFL Learners’ Personality Traits and Their Mobile Assisted Vocabulary Learning
ارتباط میان تیپ شخصیتی زبان‌آموزان ‌ایرانی و یادگیری واژگان به‌ کمک تلفن همراه
Journal of Language Horizons Issue 6 (2022-12-01PP. 137-155 
  علمی-پژوهشی
Scopus
8.  رخساره کاکوندسید حسام الدین آل یاسینالهام محمدی
Combined and Differential Effects of Top-down and Bottom-up Reading Processes on Target Vocabulary Learning and Retention by EFL Learners
تاثیر مستقل و ترکیبی فرایند های پایین به بالا و بالا به پایین در مهارت خواندن بر فراگیری و ماندگاری واژگان مورد مطالعه توسط فراگیران زبان انگلیسی
Reading Psychology Issue - (2022-08-29PP. 1-19 
  علمی-پژوهشی
ISC (سامانه نشریات علمی جهان اسلام)
7.  الهام محمدیمنصوره امیری
A Phenomenological Study of EFL Teachers' Job Burnout: The Case of Private Language Institutes in Iran
مطالعه پدیدارشناسی فرسودگی شغلی در میان معلمان زبان انگلیسی: مورد موسسات خصوصی زبان در ایران
research in english language pedagogy Issue 10 (2022-06-01PP. 191-214 
  علمی-پژوهشی
Scopus
6.  فاطمه فغفوریسید حسام الدین آل یاسینالهام محمدی
Computer-Mediated Immediate and Delayed L 1 and L 2 Glosses and Vocabulary Learning and Reading Comprehension of an ESP Text
تاثیر توضیح نویسی آنی و تاخیری کامپیوتری لغات بر روی افزایش دانش لغات و خواندن و درک مطلب متون زبان تخصصی انگلیسی
Computer Assisted Language Learning Electronic Journal Issue 23(1) (2022-03-27PP. 445-465 
  علمی-پژوهشی
WOS-Emerging sources Citation Indexes
5.  سحر احمدیامیررضا کرمیالهام محمدیFreddie A. Bowle Freddie A. Bowle
Isolated, Integrated, or a Mixture of Both? Which Type of Form-focused Instruction Leads to a More Successful Acquisition of Different Forms of Past Tense in English as a Foreign Language (EFL) Classrooms?
ایزوله، یکپارچه یا ترکیبی از هر دو؟ کدام نوع ازآموزش متمرکز بر فرم منجر به یادگیری موفقیت آمیز اشکال مختلف زمان گذشته درکلاسهای انگلیسی به مثابه یک زبان خارجی می شود؟
The Journal of Language Teaching and Learning Issue 12 (2022-01-02PP. 16-27 
  علمی-پژوهشی
Scopus
4.  الهام محمدیاعظم معصومی
The Relationship between Learning Vocabulary via Mobile (Mobile-Assisted Language Learning) and Iranian EFL Learners’ Social Anxiety and Loneliness
بررسی ارتباط میان یادگیری لغت از طریق موبایل (آموزش زبان موبایل‌محور)، اضطراب اجتماعی و احساس تنهایی در زبان‌آموزان ‌ایرانی
Jordan Journal of Modern Languages and Literatures Issue 13 (2021-12-01PP. 775-800 

3.  الهام محمدیپروین بابامرادی
Integrating multimedia in Idioms class and its impact on EFL students' achievement
تلفیق چندرسانه ای ها در کلاس درس اصطلاحات انگلیسی و تاثیر آن بر روی یادگیری فراگیران زبان انگلیسی
رشد آموزش زبانهای خارجی شماره 124 (1397/01/01صفحات 15-18 
  علمی-پژوهشی
Scopus
2.  پروین بابامرادیمهدی نصیریالهام محمدی
Learners’ Attitudes toward Using Dynamic Assessment in Teaching and Assessing IELTS Writing Task One
نگرش فراگیران نسبت به استفاده از ارزشیابی پویا در تدریس و ارزیابی بخش اول نوشتاری آزمون آیلتس
International Journal of Language Testing Issue 8 (2018-03-01PP. 1-11 
  علمی-پژوهشی
None ISI
1.  الهام محمدی
Improving EFL Learners' Speaking Skill: The Role of Proficiency Level and L1
بهبود مهارت گفتاری زبان آموزان انگلیسی: نقش سطح مهارت و زبان اول
IOSR Journal Of Humanities And Social Science Issue 22 (2017-01-21PP. 58-63 


Presentations in Seminars & Conferences


بین‌المللی 6. سیما محمدیالهام محمدیمهدی نصیری
نگرش زبان آموزان خارجی ایرانی در مورد فعالیت های مشارکتی مبتنی بر تارنمای آموزشی
Iranian EFL Learners' Attitude Towards a Collborative WebQuest Activity
-- دانشگاه بیرجند, بیرجند, 2022-11-11 - 2022-11-11
بین‌المللی 5. الهام محمدیمنصوره امیری
تاثیر متقابل هویت سازمانی و اضطراب اجتماعی بر تدریس کارآمد: مورد اساتید زبان انگلیسی دانشگاههای ایران
The interaction effect of institutional identity and social anxiety on effective teaching: the case of Iranian EFL university teachers
international conference on enghlish language studies دانشگاه اصفهان, اصفهان, 2019-12-11 - 2019-12-13
بین‌المللی 4. سمیه نوراذررخساره کاکوندالهام محمدی
بررسی نقش دانش فراشناختی در عملکرد فراگیران زبان انگلیسی درتسک دوم مهارت نوشتاری آزمون آیلتس
Investigating the Role of Metacognitive Knowledge in EFL Learners' IELTS Writing task 2
First International Conference on Issues in English Language Teaching and Literature دانشگاه مازندران, بابلسر, 2018-10-17 - 2018-10-18
ملی معتبر 3. الهام محمدیمنصوره امیری
تاثیر تیپ شخصیتی (حسی - شهودی) و ساختار ژانر بر روی عملکرد درک مطلب فراگیران ایرانی سطح متوسط زبان انگلیسی
Impact of personality types (sensing vs. intuitive) and genre structure on intermediate EFL learners' reading comprehension performance
National ELT Conference: Innovations and Professional Developments دانشگاه کردستان, سنندج, 2017-10-26 - 2017-10-26
ملی معتبر 2. الهام محمدیسمیه اریانفر
بررسی فرهنگ پذیری و ارتباط آن با هوش فرهنگی
Exploring Acculturation and its Relation to Cultural Intelligence
رویکردهای میان رشته ای به آموزش زبان،ادبیات و مطالعات ترجمه دانشگاه فردوسی مشهد, مشهد, 1396/08/02 - 1396/08/03
ملی معتبر 1. منصوره امیریالهام محمدی
سن شروع یادگیری زبان خارجی و هویت ملی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
Starting age of foreign language learning and Iranian EFL Learners National identities
-- دانشگاه حکیم سبزواری, سبزوار, 2017-05-03 - 2017-05-04