view:27468 Last Update: 2023-5-23
علمی-پژوهشی دانشگاه زنجان (در شرف اخذ اعتبار) | 13.
سحر آذره, الهام محمدی, ایوب جدیری پینه Investigating the Effects of Synchronous and Asynchronous Teacher Electronic Feedback on EFL Learners’ Syntactic Complexity in Online Writing Journal of Interdisciplinary Research in English Language Communication شماره 1 (1403/03/12) صفحات 1-13
|
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 12.
صابر منصوری, محمد احمدنژاد, الهام محمدی Dialogue-Based Education and Critical Thinking: A Case Study of Iranian Primary Students iranian journal of comparative education Issue 7 (2024-05-01) PP. 2989-3019
|
علمی-پژوهشی Scopus | 11.
رباب خسروی سقزچی, الهام محمدی, نازنین اسماعیلی, حامد زندی Perfectionism and writing anxiety as predictors of Iranian EFL learners’ performance in IELTS writing module: a multi-dimensional perspective Frontiers in Education Issue 8 (2023-06-02) PP. 01-09
|
علمی-پژوهشی Scopus | 10.
مسعود اله ویردی, الهام محمدی, الهام محمدی آچاچلوئی Writing process conceptions: A comparative study on disciplinary- socialized and disciplinary-naïve graduate students in two academic disciplines international journal of language studies Issue 17 (2023-01-15) PP. 117-140
|
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 9.
الهام محمدی, رباب خسروی سقزچی, اعظم معصومی The Relationship Between Iranian EFL Learners’ Personality Traits and Their Mobile Assisted Vocabulary Learning Journal of Language Horizons Issue 6 (2022-12-01) PP. 137-155
|
علمی-پژوهشی Scopus | 8.
رخساره کاکوند, سید حسام الدین آل یاسین, الهام محمدی Combined and Differential Effects of Top-down and Bottom-up Reading Processes on Target Vocabulary Learning and Retention by EFL Learners Reading Psychology Issue - (2022-08-29) PP. 1-19
|
علمی-پژوهشی ISC (سامانه نشریات علمی جهان اسلام) | 7.
الهام محمدی, منصوره امیری A Phenomenological Study of EFL Teachers' Job Burnout: The Case of Private Language Institutes in Iran research in english language pedagogy Issue 10 (2022-06-01) PP. 191-214
|
علمی-پژوهشی Scopus | 6.
فاطمه فغفوری, سید حسام الدین آل یاسین, الهام محمدی Computer-Mediated Immediate and Delayed L 1 and L 2 Glosses and Vocabulary Learning and Reading Comprehension of an ESP Text Computer Assisted Language Learning Electronic Journal Issue 23(1) (2022-03-27) PP. 445-465
|
علمی-پژوهشی WOS-Emerging sources Citation Indexes | 5.
سحر احمدی, امیررضا کرمی, الهام محمدی, Freddie A. Bowle Freddie A. Bowle Isolated, Integrated, or a Mixture of Both? Which Type of Form-focused Instruction Leads to a More Successful Acquisition of Different Forms of Past Tense in English as a Foreign Language (EFL) Classrooms? The Journal of Language Teaching and Learning Issue 12 (2022-01-02) PP. 16-27
|
علمی-پژوهشی Scopus | 4.
الهام محمدی, اعظم معصومی The Relationship between Learning Vocabulary via Mobile (Mobile-Assisted Language Learning) and Iranian EFL Learners’ Social Anxiety and Loneliness Jordan Journal of Modern Languages and Literatures Issue 13 (2021-12-01) PP. 775-800
|
3.
الهام محمدی, پروین بابامرادی Integrating multimedia in Idioms class and its impact on EFL students' achievement رشد آموزش زبانهای خارجی شماره 124 (1397/01/01) صفحات 15-18
| |
علمی-پژوهشی Scopus | 2.
پروین بابامرادی, مهدی نصیری, الهام محمدی Learners’ Attitudes toward Using Dynamic Assessment in Teaching and Assessing IELTS Writing Task One International Journal of Language Testing Issue 8 (2018-03-01) PP. 1-11
|
علمی-پژوهشی None ISI | 1.
الهام محمدی Improving EFL Learners' Speaking Skill: The Role of Proficiency Level and L1 IOSR Journal Of Humanities And Social Science Issue 22 (2017-01-21) PP. 58-63
|
Presentations in Seminars & Conferences | |
بینالمللی |
6. سیما محمدی, الهام محمدی, مهدی نصیری Iranian EFL Learners' Attitude Towards a Collborative WebQuest Activity -- دانشگاه بیرجند, بیرجند, 2022-11-11 - 2022-11-11 |
بینالمللی |
5. الهام محمدی, منصوره امیری The interaction effect of institutional identity and social anxiety on effective teaching: the case of Iranian EFL university teachers international conference on enghlish language studies دانشگاه اصفهان, اصفهان, 2019-12-11 - 2019-12-13 |
بینالمللی |
4. سمیه نوراذر, رخساره کاکوند, الهام محمدی Investigating the Role of Metacognitive Knowledge in EFL Learners' IELTS Writing task 2 First International Conference on Issues in English Language Teaching and Literature دانشگاه مازندران, بابلسر, 2018-10-17 - 2018-10-18 |
ملی معتبر |
3. الهام محمدی, منصوره امیری Impact of personality types (sensing vs. intuitive) and genre structure on intermediate EFL learners' reading comprehension performance National ELT Conference: Innovations and Professional Developments دانشگاه کردستان, سنندج, 2017-10-26 - 2017-10-26 |
ملی معتبر |
2. الهام محمدی, سمیه اریانفر Exploring Acculturation and its Relation to Cultural Intelligence رویکردهای میان رشته ای به آموزش زبان،ادبیات و مطالعات ترجمه دانشگاه فردوسی مشهد, مشهد, 1396/08/02 - 1396/08/03 |
ملی معتبر |
1. منصوره امیری, الهام محمدی Starting age of foreign language learning and Iranian EFL Learners National identities -- دانشگاه حکیم سبزواری, سبزوار, 2017-05-03 - 2017-05-04 |