بازدید:19100 بروزرسانی: 11-12-1400
مقطع: کارشناسي ارشد
ردیف | نام دانشجو | تاریخ دفاع | رشته تحصیلی | موضوع | نوع نظارت |
10 | لیلا معراجی | شهريور 1395 | روانشناسی | لیلا معراجی( 1395 ). بررسی تاثیر آموزش والدگري ذهن آگاهانه به مادران کودکان با اختلال کاستی توجه/بیش فعالی بر بهبود رفتار هاي درونی سازي شده مادران و رفتار هاي برونی سازي شده فرزندانشان | استاد راهنما |
9 | کلثوم فرخنده بخش | مهر 1397 | روانشناسی | نقش کلیشه های جنسیتی و شناخت اجتماعی در بازشناسی زنان از تبعیض جنسیتی | استاد مشاور |
8 | الهام قاسمی | بهمن 1397 | روانشناسی | اثر بخشی آموزش تعامل والد-کودک به مادران کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی بر بیش حمایتگری، علایم اضطراب والدین و اضطراب کودکان | استاد راهنما |
7 | رویا کرمی | بهمن 1397 | روانشناسی | مقایسه کیفیت رابطه معلم-دانش آموز و تصور از خویشتن در دانش آموزان پسر نوجوان زورگو و عادی | استاد مشاور |
6 | مریم ایمانی | بهمن 1398 | روانشناسی | مقایسه ی تعارض والدین، ادراک از تعارض والدین و پیوند بین والدینی در کودکان با مشکلات برونی سازی شده و عادی | استاد راهنما |
5 | رضا خانی | بهمن 1398 | روانشناسی | مقایسه میزان حمایت اجتماعی ادراک شده، رفتارهای درونی سازی شده و مکان کنترل در تک فرزندان و چند فرزندان | استاد راهنما |
4 | عالیه شاهی | خرداد 1399 | روانشناسی | اثربخشی خودتنظیمی بر نقص توجھ، سازگاری اجتماعی و خودکارامدی کودکان با اختلال کاستی توجھ/بیش فعالی | استاد راهنما |
3 | احمد شیخی | بهمن 1398 | روانشناسی | مقایسه توجه مشترک و مهارت های اجتماعی در کودکان دو زبانه و تک زبانه طیف اختلال اتیسم با عملکرد بالا | استاد راهنما |
2 | سمانه خرم روز | روانشناسی | اثربخشی مداخله مبتنی بررایانه) LFI ( بر مهارت اجتماعی و نظریه ذهن کودکان اوتیسم شهر تهران | استاد مشاور | |
1 | ندا سرمستی | 1398 | روانشناسی | نقش بلوغ عاطفی و تحمل پریشانی والدین در مشکلات روانشناختی کودکان | استاد مشاور |