بازدید:39665 بروزرسانی: 07-04-1402
| ردیف | نام دانشجو | تاریخ دفاع | رشته تحصیلی | موضوع | نوع نظارت | 
| 13 | مجید صادق زادگان | شهريور 1390 | ادبیات انگلیسی | وهم زدگی، اسکیزوفرنی، و از خودبیگانگی در رمان | استاد راهنما | 
| 12 | لیلا اجلّی | بهمن 1390 | ادبیات انگلیسی | سیاست های قدرت در سه نمایشنامه کاریل چرچیل ... ازدیدگاه فوکو | استاد راهنما | 
| 11 | بهناز معین | اسفند 1390 | آموزش زبان انگلیسی | اثر دوزبانگي در درك ضرب المثل ها و اصطلاحات زبان انگليسي | استاد راهنما | 
| 10 | الهام اسلامي | اسفند 1390 | آموزش زبان انگلیسی | تاثير دو بازخورد تصحيحي نگارشي بر كنترل دو نوع ساختار گرامري توسط فراگيران زبان انگليسي به عنوان يك زبان خارجي | استاد راهنما | 
| 9 | محمد جواد خسروی | مهر 1387 | ادبیات انگلیسی | شالوده شکنی در اشعار بیگناهی و تجربه ویلیام بلیک | استاد راهنما | 
| 8 | مهدی محرمی | شهريور 1392 | آموزش زبان انگلیسی | مطالعه اي بر تاثير تدريس متون ادبي با / بدون استفاده از ويدئو: بررسي تاثير آموزش جنبه-هاي فرهنگ بر خواندن و درك مطلب روي زبان آموزان و پايداري | استاد راهنما | 
| 7 | آزاده اميرزادي | بهمن 1393 | ادبیات انگلیسی | خوانش آلتوسري رمان هاي "زن افسر فرانسوي" و "مغ" نوشته جان فاولز | استاد راهنما | 
| 6 | سميرا علايي | شهريور 1393 | ادبیات انگلیسی | بازخواني 'خویشتن' در داستانهاي گوتيك پست مدرن در سه گانه نيويوركي پل آستر: شهر شيشه اي، ارواح و اتاق در بسته | استاد راهنما | 
| 5 | ساناز عليزاده تبريزي | بهمن 1393 | ادبیات انگلیسی | بررسي تطبيقي كرونوتوپ باختين دررمان "جين اير"از شارلوت برونته و"مادام باوري" از گوستاو فلوبر | استاد راهنما | 
| 4 | سمیرا هجرانی | بهمن 1393 | آموزش زبان انگلیسی | تأثیر تدریس راهبردهای خواندن بر توانایی های درک مطلب متون در فراگیران زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان | استاد راهنما | 
| 3 | سیده آرزو رفیعی | اسفند 1394 | آموزش زبان انگلیسی | بررسی رابطه هوش فرهنگی دانشجویان زبان انگلیسی و عملکرد آنها در آزمون شنیداری آیلتس | استاد راهنما | 
| 2 | خلیل زرگرزاده | بهمن 1394 | ادبیات انگلیسی | قرائتی باختینی از رمان اولیس اثر جیمز جویس | استاد راهنما | 
| 1 | پریسا زاهدی | بهمن 1394 | ادبیات انگلیسی | رویکرد باختینی به رومانس گوتیک در رمان فرانکشتاین اثر مری شلی | استاد راهنما |