خانه :: اساتید :: اخبار
 Banner Slider Demo - Jssor Slider, Carousel, Slideshow with Javascript Source Code

--

--

--

--

آمار سايت

    بازديد امروز: 54
    بازديد ديروز: 252
    بازديد کل: 707582
 
 
بروزرسانی: 25-7-1402
رفع مشکل اکانت پست الکترونیک دانشجویان

معرفی:

بازیابی آدرس یا رمز ورود پست الکترونیک 

گردش کار:

پرسش های متداول:

نحوه دریافت اکانت پست الکترونیک چگونه است؟

دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند با مراجعه به لینک درخواست اکانت پست الکترونیک نسبت به ثبت درخواست و دریافت اکانت پست الکترونیک اقدام نمایند. لطفا درحین ثبت درخواست حتما از شماره تلفن در دسترس خود استفاده نمایید.

همکاران دانشگاهی جهت دریافت اکانت پست الکترونیک نسبت به تکمیل فرم درخواست موجود در اتوماسیون اداری اقدام نمایند.

در هنگام ثبت درخواست اکانت با خطای عدم وجود کدملی در سامانه مواجه می شوم، چکار کنم؟

اطلاعات دانشجویان نوورود اواخر مهرماه در سامانه ثبت می شود، لذا پس از تاریخ ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام فرمایید.

اکانت پست الکترونیک پس از فارغ التحصیلی از بین می رود؟

چنانچه نیاز به استفاده از اکانت خود پس از فارغ التحصیلی دارید، نسبت به ثبت درخواست اکانت فارغ التحصیلان اقدام نمایید تا اکانت شما حذف نشده و قابل استفاده باشد.

در صورت پرشدن ظرفیت فضای اختصاصی موجود در باکس پست الکترونیک چکارباید کرد؟

اگر فضای اختصاصی شما پرشده است با خانم مهندس سیفائی -33052685- تماس حاصل نمایید تا در صورت امکان نسبت به افزایش فضا اقدام شود.

کارشناس مربوطه: خانم مهندس سیفائی- خانم مهندس شکرائی